boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, March 24, 2014

Panass Pagi Isnin , Majlis Perbandaran Manjung - Sila baca ni rungutan warga Manjung

Bum bam, bum bam,, PRK Kajang selesai sudah, yang tak selesai masaalah rakyat, jadi aku terpaksa sampaikan sekali lagi, sebab kalau sekadar FB sahaja mungkin lambat sikit,, jadi aku tolong percepatkan,, harap-harap Datok Zambri YDP MPM turut membacanya dan tolonglah ambik tindakan....


Ini bukan isu MH370 atau isu politik semasa... tetapi isu yang berkaitan alam semulajadi...



Gambar kat atas ni kecik,, tak apa aku upload lagi sekali...tengok sendiri










Mentang-mentang dah ada NGO tolong dengan sukarela tanpa apa-apa bayaran,, MPM kenalah bantu apa yang patut,, ini pun mau kena cakap ke... janganlah  bila waktu Najib nak mai melawat saja  atau bila nak ada Pilihanraya baru nak kerah setaf MPM pi bagi bersih..


8 comments:

  1. Haluuuuuuu. .......

    Kotor sungguh beb cam jiwa dn kehidupan ktua umnongok yg ngok. ...persis khidupan syaitan...pueee

    Khak tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. anti-LGBT & DajjalMarch 24, 2014 at 10:03 AM

      Yang buang sampah tu geng2 anuGAYrah jugak. Gang P'Gay'R tu memang pandai baling batu sembunyi tangan.....

      Delete
    2. Haluuuuuuu. ......

      bling btu smbunyi tngan sinonim dgn ktua lu beb...dh bariskn tuya blakang dpan lu hncurknya lak lu tduh org lean...dsar pliwat dn pndubuq....malu weh punye pm cam ni..pm zimbabwe pun lgi beretika...pueee

      Khak tuih

      Delete
    3. Kerbersihan sebahgian daripada iman versi UMNO.

      Delete
  2. Dorang tengah sibuk untuk mengira berapa kenaikan gaji patut dapat dan persiapan pejabat terkemas, tercantik dan tersusun, bagi mendapatkan sijil. Siapa suruh buat gotong royong tu? Kalau gotong royong buatlah sampai selesai dan kerap pula. Kalau terlebih rajin, pergi bersihkan kawasan pejabat dorang. Dorang amat suka kalau dapat makan gaji buta.

    ReplyDelete
  3. Nanti tolong amik gambar sampah depan pasar besar pasir mas, depan kawasan perumahan seri serdang bersebelahan UPM, ya. Bawah Selangor dan Kelantan tu.
    Ingatkan juga pada MP mereka ya.

    Terima kasih,

    KK

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa la lu 2:58....nama pun mm sbb tu dia ambik gambar kaw manjung..klu lu ada maklumat kt kaw yg lu ckpkan lu ambik la gambar dan buat complain...lu ni mmng jenis org yg berfikiran sempit...24jam nk berpolitik sampai benda baik pun nk di politikan...

      Delete
    2. Memang pun rakyat Malaysia memang tak ada etika suka buang sampah di merata tak kira lah apa bangsa semuanya serupa, suka hati depa saja. dasar suka pada kotor.

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari