boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, March 11, 2014

PRK Kajang - Kalau dah macai tu memang macai selama-lamanya..

Rasanya pembaca masih lagi ingat bagaimana seorang macai melayu umno sanggup melakukan segala-galanya...  ingat lagi tak macai tu...


Ingat lagi macai Azlie Mazhar .... tak ingat .. Klik Sini , ha ha dia buat perangai lagi.... menjilat lagi wei... geli geleman aku membacanya...


Aku pun menitis juga,,, juga.. bukan sebab apa,, sebab kesihan bila lihat wajah Rosmah yang ini, dah tua juga rupanya,, tetapi kekadang tu masih bergaya, tak ingat dunia ,, aku kesihan,,,
  
Siapa ya Azlie Mazhar tu,, saudara tiri Wak Juragan kut... , ha ha Wak Juragan tak menitis sama air mata ka... nanti masyuukkk....

Nak bodek Rosmah & Najib sempena PRK Kajang pun patut-patut la...


Rakyat senang? .... harga kangkong turun, Ayam sekoq RM1.00..

Pilihan ditangan pengundi Kajang....


Kalau pengundi Cina secara terang-terangan tolak parti kaum mereka,,, kenapa muka-muka melayu terhegeh-hegeh bawa banner BN menang rakyat senang nak bagi calon BN menang... bodoh ka bangang melayu-melayu dalam gambar diatas tu... ini pun macai juga...


25 comments:

  1. Eh.cantik ke jelmaan bidadara dari syurga dunia ni?kah.kah.memang dah muntah pun.bukn nak termuntah .Azli .lain kali nyanyilah lagi lagu 60an smoga kau pun dapat bidadara dari syurga dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bidadari syurga!!! Agak2 la yob nk ngampu pun.

      Delete
    2. kalo macam rosmah tu la bidadari...sanggup aku berebut rebut nak nikah dgn nelofa...x masuk syurga pon x pe...kahkahkah

      Delete
    3. Bhai 06.20...brhati2 dgn ungkapan kita bhai..sbb klu ungkapan lu mnjd satu doa, kemana lg prjalanan kita diakhirat klu syurga kita tak kisah...

      Delete
    4. Ala juragan69.kamu kan ke anti hadis

      Delete
  2. Bala sudah mula menimpa Kerajaan Malaysia pimpinan UMNO dan BN. Dunia kini sudah mula meludah Malaysia, terima kasih Najib. Dulu jual kangkung kini jual ayam seringgit. Kenapa nak memperbodohkan rakyat, wahai si NAJIB. INSAFLAH .

    ReplyDelete
  3. Laa..ni dh jd bodoh piang..agak agak le pak lie klu nak ngampu pn.

    ReplyDelete
  4. Kelakar beruk. Mamat ni waras ke tidak? Kah kah kah. Lepas ni mamat ini pasti dapat Latuk macam Cikgu Pencen dari Melaka yg menangis semasa perhimpunan UMPORNO dahulu. Kah kah kah

    ReplyDelete
  5. Haluuuuuuu. .......

    Khak tuih. ....cam ni lu bilang bidadari syurga...muka cam mak lampir tahan berak 2 hri prsis sepol lu blang insan trpilih...pueee. ..
    Jelmaan dri jahanam bru btul beb..Nk bodek pun agk2 ler beb..

    Khak tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai..jika tak nak mmbodekkn pun jgnlh mnhina...mmbodek blm tntu dpt pahala...ttp mnhina pasti dapat dosa..

      Delete
    2. aku nak jawab pada Juragan 69 ni.kita menghina pada orng yang telah menghina diri sendiri.kalu di lihat pada bentuk fizikalnya ,mungkin umurnya melebihi akil baligh.tapi kenyataanya hampir menyamai orng mempunyanya otak tak waras.bila kita hina dia ,semoga dia akan sedar diri.kiat hina dia bukan kepada bentuk fizikalnya tapi kita hina yang keluar dari otak pemikiranya.

      Delete
  6. Mamat sah sah jahil pasal agama. Org yg x ikut hukum Allah dikatakan bidadari syurga.

    ReplyDelete
  7. Aku lagi kesian kat Wan Azizah. Aku rasa depan belakang kena balun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni la macai UMNO dok buat huru hara kat sini lagakan org Pas dengan org PKR ni..

      Delete
    2. mamat ni tak sedar ke mak dia kena liwat juga

      Delete
  8. dia ni juga lah kata calun MCA ni asal nya melayu bernama ROSmaini HJ Fandi

    ReplyDelete
  9. tak tutup aurat mcm ni disebut isteri solehah,mmg dayus suami si rosmah ni

    ReplyDelete
  10. simpati kat mamat nie, dah lama dok dlm tong taik hinggakan bau kentut pun dirasakan harum mewangi. kecedikan mental yg terbatas (janji masyuk), kebodohan yg tak terbatas.

    ReplyDelete
  11. Rosmah Bidadari syurga? Mana ada bidadari syurga yang melanggar perintah Allah dengan tidak menutup aurat rambut.

    ReplyDelete
  12. Tepat dan benar sekali BN menang rakyat senang ditipu. Hakim pun boleh dilelong, apatah lagi rakyat.

    ReplyDelete
  13. Si Azlie ni memang layak masuk Maha Raja Lawak Megahhhhhhh..!!!...kah kah kah..!!

    ReplyDelete
  14. Pasal cina lagi... ape salah melayu vote cina? Ape salas cina vote melayu? Macai pr nih pun samer... rasis hipokrit

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasai cina ni macai Umno yg mulakan.. lpas PRU13 dok sebok canang boikot cina boikot cina.. skrang dh jilat balik ambik cina jadik calon.. rasis hipokrit punya umno & macai.. mana pegi macai yg canang nk boikot cina tu ha?

      Delete
  15. Memang la bidadari di syurga sekiranya kita semua menurut perintah dan suruhan Allah kerana Nabi S.A.W telah bersabda penghuni syurga sentiasa muda selama-lamanya

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari