boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, March 23, 2014

PRK Kajang - Panas di hari mengundi ,wanita BN boikot ..

Tanda-tanda BN dah nak kalah... Insya Allah...



Rasanya ni ,, budget peruntukan kat demer, ketua cawangan dah kebas ni...



7 comments:

  1. Menang kalah apa mereka peduli duit deme berkoyan koyan hasil rompak dan samun duit rakyat.

    ReplyDelete
  2. Spesis sentiasa lapar duit

    ReplyDelete
  3. Haluuuuuuu. .........

    Hrm jdah tul..duit hram yg umnongok yg ngok ksi pun lu leh kbas...mmg ptut pun lu trbalikn dacing senget lu...biar sinonim ngan lu nyer ktua...lgi bgus klau lmbang tu lu ksi chee mei fun lu yg sewel ksat njis nyer nti....trmuntah gua tgk lu nyer lmbang...

    Khak tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bn ko kata makan duit haram. La ni cik gu bard dari pkr pulak order makan minum tak bayar macam mana. Haram jugak kan.

      Delete
  4. kesian sana sini berkempen , yang makan enak Ezam & Ibrahim Perkasa .................... Jasa mu tak di kenang ! masih dok buat kerja bodoh tak terfikir anak2 dan cucu2 cari makan pun susah masa kelak . Pi mai pi mai anak2 pak menteri dan kroni yg senang . SEDARLAH WOI

    ReplyDelete
  5. anti-LGBT , PR dan Ad-DajjalMarch 23, 2014 at 7:38 PM

    Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua dia tu PELIWAT,
    pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang
    ketua tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

    ReplyDelete
  6. dlm bn lg ramai pakar liwat.yg suka kena liwat mcm epuk pun ramai..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari