boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, March 18, 2014

MH 370 - Kenapa Harakah Online turut bersekongkol dengan Berita Harian?

Aku tak faham,, kenapa Harakah Online boleh sama-sama turut menyiarkan berita yang telah keluar di Berita Harian yangsemua kita sedia maklum itu adalah media pro umno walaupun tidak setara dengan utusan..


Pangkalan tentera Amerika Syarikat, Diego Garcia.


MISTERI menyelubungi kehilangan pesawat MH370 milik Penerbangan Malaysia (MAS) masuk ke episod mendebarkan apabila polis mula menumpukan siasatan terhadap juruterbang, pembantu juruterbang, krew serta penumpang pesawat Boeing 777-200ER itu.
Walaupun dikritik kerana lewat 8 hari daripada sepatutnya, carian dibuat polis di kediaman juruterbang pesawat terbabit,  Kapten Zaharie Ahmad Shah di sebuah kawasan perumahan eksklusif Shah Alam Sabtu lalu menemukan simulator penerbangan milik beliau.
Simulator itu kemudiannya dibawa ke Bukit Aman dan dipasang semula untuk siasatan. Sumber yang dipetik Berita Harian, hari ini mendedahkan perisian simulator milik Kapten Zaharie mengandungi lima landasan latihan, dan salah satu daripadanya ialah milik Amerika Syarikat (AS).
Berita sepenuhnya Klik Sini

Apakah pihak pengarang Harakah yakin dengan berita tersebut? Sudah semakan dan kajian terperinci dibuat sebelum berita sebegini disajikan kepada pembaca?..


1 comment:

  1. We stumbled over here by a different page and thought I may as
    well check things out. I like whzt I ssee so now i'm
    following you. Look forward to gooing over your
    web page repeatedly.

    My web-site; humidor

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari