boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, January 10, 2012

Sikap UMNO kepaad Dr Hassan Ali umpama HABIS MADU SEPAH DIBUANG..

Nasib kamu lah Hassan Ali... Namun peluang masih ada,,, buatlah rayuan kepada Pimpinan PAS...


Sewaktu menjawat Pesuruhjaya PAS Selangor, merangkap EXCO Agama Negeri Selangor,, UMNO menatang umpama minyak yang penuh,, bila dah kena pecat.... lihatlah,, apa yang dah berlaku....

TERKINI

UMNO tak tawar keahlian kepada Hasan Ali - Muhyiddin

10/01/2012 5:41pm

PUTRAJAYA 10 Jan. - UMNO tidak membuat apa-apa tawaran keahlian kepada anggota Exco kerajaan negeri Selangor, Datuk Dr. Hasan Ali yang dipecat oleh Pas semalam, kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Muhyiddin, yang juga Timbalan Presiden UMNO ketika ditanya kemungkinan Hasan menyertai UMNO berkata, bahawa sebagai pemimpin bijak dan berpengalaman, Hasan boleh memilih mana-mana parti politik yang dianggap sesuai dengan perjuangannya.

"Kita (UMNO) tidak terburu-buru dalam hal ini, malah kita tidak membuat apa-apa tawaran pun. Mungkin dia (Hasan) dapat fahami secara dalam apa Pas sebenarnya.

"Kita tak pula kata nak halang tetapi seperti semua sedia maklum, UMNO membuka pintunya kepada sesiapa yang menyokong perjuangan kita,” katanya pada sidang akhbar selepas menyampaikan perutusan khas sempena tahun baru kepada warga Kementerian Pelajaran di sini hari ini.

Muhyiddin berkata, apa yang berlaku kepada Hasan adalah urusan dalaman Pas dan UMNO tidak mencampuri masalah parti lain. - BERNAMA




Jawatan Kosong yang ada hanyalah Presiden PERKASA...... Ibrahim Ali pun dah tak kelapaq lagi dah.....

d

2 comments:

  1. harap tuan dapat listkan blog saya http://yomamaparpu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. issskk kalau umno tak nak PERKASA dgn senang hati menerima asang ali jadi preseden kata katak ali

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari