boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, March 6, 2012

Agak-agak berani ke DS Haji Najib laksanakan ARAHAN ini..

Tak ada niat aku nak kondem PM 1 Malaysia,,, cuma agak-agaknya berani ikut macam Governo Sulawesi ni,, Indonesia yang kita tahu mengamalkan pancasila... namun masih juga nak jalankan sedikit sebanyak syariat Islam,,,
Najib apa cerita...


Wooiii, ingatlah balik kisah wanita minum arak yang kena hukum sebat di Pahang,, apa cerita,,, tukang sebat yak ada, las-lat sekali...,,,,wanita tu dapat pi Umrah secara percuma,,,,

Jadi sesiapa nak pi umrah secara percuma,, minum arak dikhalayak ramai, suruh penguatkuasa agama tangkap,, bila hakim nak jatuh hukum,, minta hukuman sebat,, lepaih tu,, sure boleh pi buat umrah percuma....










2 comments:

  1. Saya bimbang dengan bangsa serumpun nusantara (Malaysia Indonesia) ni bukan apa, takut dia pakai tudung tutup kepala,pada masa yang sama berpakaian tapi bertelanjang... sengaja buat-buat bebal. Patutnya dia arahkan pekerja-pekerja Islam menutup aurat.

    Apa pun syabas diucapkan kepada pengeluar arahan itu.

    ReplyDelete
  2. salam,
    maklumat utk hang.minta la PR siasat.
    Ingat kes imam baling kasut pada hakim.tapak masjid tu tsnah wakaf.dah di jual pada pemaju.kabarnya,dekat empat puluh juta pemajy habiskan untuk tumbuk ruduk maiwp.maybe jamil khair terlibat.so far maklumat aku sohih.
    Aku kawan lama hang.oernah mai beraya umah aku kat taiping tahun 2008.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari