boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, March 28, 2012

Tolong terjemahkan - Agama Islam dikelirukan oleh MCA..



Salah satu dari apa yang tertera disini,, suami orang Islam bila ajar isterinya boleh tarik telinga bininya, atau pukul guna kayu baseball... itulah dakyah MCA kepada orang Cina....

Sumber : facebook

2 comments:

  1. bukan sekadar mca yang bergelar ulamak pun mengelirukan. Tak straight foward. Cakap pusing-pusing.Kona sana sini.

    ReplyDelete
  2. Gobind Singh Deo di maki hamun didalam satu majlis bersama persatuan penduduk di Taman Equine Park. Turut bersama didalam majlis tersebut Ahli Majlis zon 15, Michael Tamil.

    Seperti biasa Gobind Singh Deo akan menceritakan tentang kehebatan kerajaan PR Selangor dalam menguruskan kerajaan negeri dan membantu masyarakat setempat. Cerita-cerita bohong yang beliau sampaikan mengenai kerajaan PR Selangor sudah muak didengar oleh masyarakat setempat,lebih-lebih lagi bila pihak PBT yang dilihat gagal menyelesaikan masalah sampah dikawasan tersebut.

    Ini diburukkan lagi dengan rekod Gobind Singh Deo yang hanya boleh dilihat didalam siri ceramah PR di Puchong sahaja. Ahli Parlimen tersebut adalah AHLI PARLIMEN TERMALAS yang pernah rakyat Puchong dapat sepanjang Puchong menjadi Parlimen didalam pilihanraya.



    Dalam majlis bersama persatuan penduduk yang di anjurkan sendiri oleh beliau, Gobind Singh Deo diajukan soalan "BERAPA KALI BELIAU DATANG KE KAWASAN INI?" "APAKAH BELIAU TAHU MASALAH PENDUDUK SETEMPAT?".

    Keadaan menjadi bertambah tegang apabila wakil persatuan penduduk tersebut mengatakan Gobind Singh Deo tidak layak menjadi Ahli Parlimen Puchong kerana dia sendiri tidak tahu apa masalah penduduk di Puchong dan malas untuk turun ke kawasan.

    Nasib baik masih ada ramai lagi yang rasional di majlis tersebut dan berjaya menahan kesabaran,sekiranya tidak mungkin majlis tersebut akan menjadi tragedi ngeri untuk Gobind Singh Deo di Puchong.

    he he he sama la kes ni dgn wee kaa siong..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari