boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, March 14, 2012

Ruginya dia....Baru nak merasa...

Inilah yang dikatakan jodoh, ajal ditangan tuhan..

'Produk Kesihatan' Satukan Malek Noor & Isteri.




Bukan apa... teringat kat kawan-kawan aku yang masih belum apa-apa lagi,, menjadi satu trend pula,, kahwin lambat,,, bukan apa.. aku pun risau juga sebab aku ada anak teruna ,, dalam 3 orang tu, si adik yang bongsu saja yang berminat nak berumah tangga,, yang 2 orang lagi entahlah....
Ada sorang kawan tu,, blogger juga... bila aku dok sebut atau tanya bila,,, dia jawab mai... demokrasi..... kesian... tengok macam Malek Nor ,, dah umur 56 baru nak merasa......kan ke rugi....


6 comments:

  1. Salam Manjung Mari......
    Sabenarnya Malik Nor tak Rugi.... Kawin dengan JANDA.... dapat anak tiri 7 dan cucu tiri 4....
    Aku teringat lagu Mat Bond..... Aku nak kawin dengan Janda, tapi Janda ada bende....

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam Mibu Bulan,

      Kalau cucu mungkin tak ada masaalah, tetapi anak tu seramai 7 orang belum tentu boleh menerima sebagai bapa tiri....macam-macam perkara yang akan terfikir oleh mereka,,,, dang yang paling rugi bagi aku kebahagian dan kenikmatan berumahtangga....

      Delete
  2. Assalam sahabat MM,
    Maaf haritu terpaksa keluarkan blog sahabat sekejap kerana ada Malware.Hari ini nampak ok dan insyaAllah akan saya pautkan kembali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumsalam Sahabat.

      Terima Kasih....saya pun tempohari keluarkan blog APA kerana serangan malware juga,, lepas tu saya pulak yang kena....

      Delete
  3. better late than never...takbir

    ReplyDelete
  4. manjongmari, mungkin dia dh penah merasa dulu tapi dh bertaubat dh.. x payah kawin pn bleh merasa juga tapi haram la... kn dia kata dia dh bertaubat dh.. paham2 la tuh.. lagi 1 yg anak teruna 3 org tu, 2 lagi tuh bukan x brminat nk kawin tapi dok pening mana nk cekau duit nk kawin.. zaman BN ni semua rakyat sempit lagi trsepit, nk kawin pn susah.. apa la manjongmari lambat pickup...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari