boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, March 26, 2012

Cerita dari gambar perihal PM 1Malaysia Dato Seri Najib..

Sumber yang aku ambik dari akhbar resmi negara iaitu BERNAMA.... Kisah sebenar hangpa cari sendiri, cuma apa yang aku nak tonjolkan inilah situasi yang berlaku kepada PM 1Malaysia...

Tidak ada niat walaupun sebesar biji sawi didalam perasaan minda aku nak menghina apa yang berlaku seperti didalam gambar ini.., apa yang aku nak kalian semua berfikir,, inikah nilai sebenar PM 1Malaysia yang dikatakan berjiwa rakyat....
Lihat cara gerak kerja PM,, terlalu berhati-hati.... seolah-olah beliau seorang yang pakar dalam nak melaksanakan tugas tersebut,, betulkah apa yang belia laksanakan.... Kalau hangpa tak ada asas knowledge ikat bata memang hangpa tak persaan.


Ha, ha, ha... aku dah berjaya,,, tengok hand glove pun aku dah takut,,, betui kani ....
Moral of the story... Kenapa yang ada kat sekeliling PM tu bengong juga atau takut nak tegur apa yang PM buat tu salah !!!!

Kalau inilah apa yang berlaku didalam pentadbiran Najib,, maka bernasib malanglah rakyat Malaysia,,,



9 comments:

  1. jika kita bukan ahli sesatu bidang tu janganlah nak menunjuk yang kita pun bijak dalam bidang itu! nampak sangat kebanganganya!

    ReplyDelete
  2. Mungkin mamat yg sentuh tangan Pak Najib nak tegur apa yg dia buat tu salah,hihihihi

    ReplyDelete
  3. bagi yg ada sekeliling PM bgtau le cara susunan bata tu...xkn itu pun susah..disini rakyat boleh lihat tahap pemikiran org2 yg berada disekeliling PM...mengampu yg akan membawa rebah...anak bangsawan mana ada class nak ikat bata..sbb tu tah apa2 jadinya...sedih aku ada PM mcm ni...xpe PRU nnt ABU akan mengubah landskap politik Malaysia tercinta...insyaallah

    ReplyDelete
  4. Salam semua...

    Bukti jelas, pemimpin BN ni tak betul, tak boleh diajar dan tak boleh dibetulkan.

    ReplyDelete
  5. Utk perasmian ini, harga satu bata Rm 50.00, harga setiap glovr Rm 500.00..

    ReplyDelete
  6. Macam ni caranya pemimpin yg dikatakan nak buat transformasi? Lagi lingkup adalah. Nampak sangat pemimpin ini dikelilingi oleh pengampu2 yg akan melingkupkan umno/bn. Kata nak hapuskan ISA bulan Mac 2012? Habuk pun tak ada. Cakap tak serupa bikin, belajar dari sifu tun mahataik ke? Putar alam punya pemimpin.

    Ubah kerajaan sekarang sebelum terlambat.............

    Abuamir

    ReplyDelete
  7. mungkin pak cik misai 2 kata dlm hati sambil menahan diri dari ketawa guling2.."bengong jugak PM aku ni.."..kah3...

    ReplyDelete
  8. biasala...dh dkt pilihanraya...kepala pun x betoi,bukan takat dia ja sorang,habih orang yg dok keliling pun sama2 mengong jgk..

    ReplyDelete
  9. he he he semuanya tak betul, siapa yang betul? yang luruslah yang betul

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari