boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, March 5, 2012

Hu hu hu.. Aku dikatakan blogger bengap...

Dalam seminggu dua ni, aku dihentam teruk,, terutama dari blog musuh utama aku no wahid Taipingmali,,, kemudia blog Navy the best, yang paling kelakar blog Pengundi Sg Rapat pulak buat cerita aku dah masuk DAP,,,

Sekadar cerita..... no fakta jadi auta... itulah standard UMNO...

Yang terkini, ada satu blog, blog baru,, tak tau belah mana blog ni,, masuk blog aku, minta aku linkkan blog dia dalam blog aku,, pun sama tibai aku juga... tak apalah aku terima,,, mungkin betui juga kata dia,, biaalah,,, kita orang tua,, tak terfikir macam orang muda fikirkan..,,,Boleh baca kat bengapnya-blogger-manjungmari.

Aku setuju dengan cadangan blog Separuhjingga tu,,, betui,, aku sendiri dah banyak berurusan kat kedai mamat ni,,, terutama nak topup,, sebab dia ejen besar hotlink,,,

Rasanya Manjungmari pun sama berurusan di kedai ni, ada dua tiga anak dara cun-cun, tercabut kopiah manjungmari.,,kuang,,kuang,,

Tak apalah,, yag dah lepas tu nak buat macam mana, dah jadi rezeki dia dah,, yang akan datang,, aku berjanji aku tak pergi lagi ke kedainya,,,, ANDA SEMUA BAGAIMANA?....

Harap semua pembaca blog aku penduduk sekitar Manjung turut bersama-sama dengan aku...

.....................................JOM boikot ...


6 comments:

  1. kalau mcm tu.. aku pun sama, alternatif top up byk di kedai berhampiran..

    ReplyDelete
  2. Nak buat cam mana, mulut tak boleh d tutup dgn penutup....

    ReplyDelete
  3. salam..nie semua permainan blogger..nak tumpang popular kat MJ..patut usah layan..hehehehe

    ReplyDelete
  4. tuan punya blog..sibuk nak boikot naper? tak tulis apa pun sebab menasabab nyer...

    ReplyDelete
  5. HOTLINK TU SAPA PUNYER ????.... KAH KAH KAH KAH KAH ...

    ReplyDelete
  6. wat apa boikot.....tapi ada benarnya juga..lebih baik topup kat kedai alif mart

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari