boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, March 17, 2012

Beranikah Dr Hasan Ali menerima cabaran debat...

Latar belakang dia ni pakar motivasi atau maintahi.... itu yang dia boleh,, bercakap sorang-sorang syok sendiri,,,,

Teringin benar nak tengok dia berdebat,,, itu pun kalau dia berani menyahut cabaran Dr Zul,, agak-agak dia berani je,,,, kalau aku tobat lahum kata dia memang tak berani, sama sebiji dengan Taipingmali,, dah berapa lama Matsamankati ajak dia berdepat,, sampai sudah senyap sunyi sepi,,, samalah dengan Hasan Ali pujaan Taipingmali...

Pakai senyap sepilah... baca DI SINI



1 comment:

  1. tegur anak sindir menantu! i likeee :D

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari