boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, March 31, 2014

MH370 - Gambar ni fitnah buat menteri umno!

Ha ha ha, aku ada terima komen,, yang blog aku ni himahnya terlalu sedikit, lebih banyak buat cerita fitnah untuk mempopularkan diri aku...

Jadi ni aku nak letak gambar fitnah ke atas menteri... 



Agak-agak patut la, kalau nak tumpang bersedih pun, yang bini duk sebelah pun sporting atau turut bersedih..

Kredit gambar buat sahabat
Semalam 


Sedih-sedih juga, perbuatan sebini, agak-agak hangpa mau Allah nak makbul doa-doa rakyat orang mukmin, kalau pemimpin yang berugama Islam macam ni, tolak haram halal ketepi..






14 comments:

  1. Bagi pegangan UMNO, mereka terkecuali drp dosa, walaupun melakukan kesalahan dan apa jua larangan agama. UMNO mengatasi semuanya, Allah SWT dan alQuran pun mereka tadbir. Itulah sebabnya rasuah, fitnah, bunuh dll yg sewaktu dgnnya selamba dog je mereka buat.

    ReplyDelete
  2. Suatu ketika MM pernah menulis. Fatwa hukum haram ikut keadaan. Ini mungkin salah satu darinya.
    orang tu tengah sedih.bukannya ghairah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau belajar mana ni? Tengah sedih dibolehkan buat perkara haram. Hancusss......... Pi mengaji lagi.

      Delete
    2. dulu penah dengaq ustazah meno-mashitah habaq kalau salam @ peluk dgan lelaki bukan mahram xtimbul ghairah xdosa .... (bila org tanya pasai dia salam ngan paklah) ...lagu tulah aku paham ...dia pakai kitab mana aku xtau!

      Delete
    3. Ini MM yang tulis. Sebab dia bagitau fatwa pas boleh berubah ikut keadaan semasa.
      Dia mesti tau sebab dia jurucakap pas.
      Lainlah kalau MM pun mudah macam mahathir.

      Delete
    4. Baju Melayu kancingnya patahriuk.... Hidup Me layu..????. .

      Delete
  3. Umngok mana ada halal atau haram. 1 Maliesia semua boleh.

    ReplyDelete
  4. kalau mana mana jantan ada masalah jobo sila jumpa sepupu hisham ...dan kalau ada mana mana pompuan hadapi masalah sila jumpa sepupu najib...ahakkkk

    ReplyDelete
  5. Apa yang ditunjukkan dalam gambar diatas itu adalah salah satu cara berkomunikasi ikut budaya barat yang sering dilakukan oleh melayu elit. Bukan pekara baru kerana perbuatan seumpama itu menjadi pekara biasa apabila mereka berada diluar negara.

    Di Malaysia mereka berlagak jaga makan minumnya seperti orang muslim, semuanya mesti halal tapi diluar negara bukan saja daging lembu atau ayam saja yang mereka makan malah daging babi dan arak juga menjadi menu kegemaran mereka. Cuma kita tidak mahu cerita siapa mereka secara detail kerana itu bongkar aib orang lain.



    ReplyDelete
  6. Allahuakbar. Lihat apa berlaku kepada Nik Aziz dan Haji Hadi sekarang...semuanya kifarah Allah kerana banyak kerosakan yang mereka lakukan. Lepas ini saudara Manjung Mari pulak. Sama sama kita tunggu, tanda tanda awalnya sudah kelihatan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg beriman akan bersedih jika tidak diuji.yg sihat tu makna nya Allah himpun untuk dihukum diakhirat.komen orang tak ngaji.jahil murakab tahap gaban.komen 1M.penasihat tegar ostad umno tak nak komen ker.937 telah menelanjangkan tahap ilmu nya.kesian kat balaci mca yg terang terangan jahil ilmu.pi ngaji lg yer.

      Delete
    2. Wahai ikatbata- bacalah dengan mata hati. Tidakkah puak saudara selama ini menganggap apa sahaja yang berlaku sebagai ' bala?'. Apa maknanya ' ujian' bagi Pas ' bala' bagi UMNO?Jom kita mengaji tapi usah kita mengaji dalam kalangan pengikut orang yang mengeluarkan fatwa ' Mamat Mamat Kampung Kita '. Bimbang mungkin terbatal akidah pula...

      Delete
  7. mazhab sekular kata semua boleh .....!!!!

    ReplyDelete
  8. itu tanda umno bebal dh nk hancur...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari