boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, March 18, 2014

MH370 - Takziah buat Malaysia - Mengapa ni,, memalukan..

Apa yang ditakutkan ni,, kenapa ?.. apa sudah jadi,, kalau bomoh boya satu hal,, memang lah bomoh,, ini menteri punya cerita , bermula dari Najib hingga ke sepupunya,, 2 x 5, 5 x 2,..


Segarkan ingatan anda...






Aku rasa banyak lagi rungutan dari akhbar luar negara, cuma nak cari satu-satu,, tak larat,, cukuplah tiga yang aku paparkan,,  nampaknya bomoh dengan menteri dah memalukan Malaysia kepada negara luar...

10 comments:

  1. Laaaa baru taw ker menteri umngok neh bingai kebnyakkannya.dr zaman mahadeth lg bnyk menteri tahap ayam neh.tau angguk jer.setau aku yg krg angguk n brani bersuara si nuar tu jer zaman umngok dulu2.yg lain telor kecut kedalam.sampai nmpak rata jer.

    ReplyDelete
  2. Sebenarnya kalau kita fikir dengan menggunakan akal yang dikurniakan Allah, kehilangan MH 370 adalah hikmah Allah Maha Kuasa. Dia menurunkan musibah ini bagi menghalang perancangan UMNO @ Be End dari PRK Kajang. Insya Allah selepas 23 Mac nanti masalah ini akan terungkai.

    ReplyDelete
  3. Rasanya ada individu dalaman yg merancang untuk menunjukkan jln keluar pd dua sepupu itu. Ada komplot dgn misi tertentu. Tujuannya adalah tuuuut

    ReplyDelete
  4. Napalah bab ni nak ambil kesempatan nak mengeruhkan lagi keadaan. Biarlah org yg dipertanggungjawab melaksanakan tugas berdasarkan kemahiran. Kalau mahir bab menulis blog ni sepatutnya bantulah apa yg patut. At least tulislah something yang boleh membantu dan tidak mengeruhkan lagi keadaan. Janganlah nak mengkritik sahaja n goyang kaki n ambil kesempatan time ni. Kenapa yg beriya iya sokong akhbar luar? Kalau betul takpa tapi kalau salah dosa fitnah tu tanggunglah sampai mati. Dan jangan salahkan keadaan kalau Allah turunkan azab. Yang memalukan Malaysia sebenarnya adalah orang macam Saudara.

    ReplyDelete
  5. Cuba la cari kat Mongolia mana lah tahu ada kat sana mungkin org Mongolia nak balas dendam sebab kes altantuya kena bom kat Malaysia



    ReplyDelete
  6. Ada hikmah disebalik tragedi ini. Samada perancangan manusia atau kehendak Allah.. ada yg tersirat & tersurat. Semoga kebenaran akan terserlah jua berkat doa orang2 yg dizalimi....

    ReplyDelete
  7. tajuk akhbar yg kedua tu ha.. plane may be in Mongolia... tu buat Najib berak x lawas, mandi x wajib... atau pun plane may be in Kazakhtan... anak menantu dia,,,

    ReplyDelete
  8. Anonymous said...
    Oleh kerana perjuangan Wan Azizah yg paling utama di PRK Kajang ialah membela Anwar,jadi sebagai org Islam saya tidak akan mengundi beliau.

    Ini adalah kerana saya sangat yakin Anwar memang melakukan liwat tersebut berdasarkan bukti-bukti mahkamah dan juga kegagalan Anwar dari segi moralnya utk melakukan perkara yg sama seperti apa yg Saiful lakukan.

    Saiful dgn berani membuat lapuran polis,membuat pemereksaan doctor ,menyerahkan DNAnya secara sukarela utk di uji, berdiri di kandang saksi utk di soal balas oleh peguam bela dan paling utama keberanian beliau bersumpah laknat bagi membuktikan beliau benar.

    Semua ini satu pun tidak di lakukan oleh Anwar. Saya takut jika saya mengundi Wan Azizah,saya pula yg di laknat Allah kerana membela seorang peliwat satu perbuatan keji yg dilaknat Allah dan Rasull Nya.

    Jadi lebih baiklah saya menjauhkan diri dari menyokong beliau.Lagi pun saya dapati satu ketika dulu Wan Azizah pernah berbohong dalam kes jam Omega dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 47% je yg 'yakin'...kahkahkah

      Delete
    2. Anoy 3:16
      Klu aku fitnah bapak kau kaki liwat camne? Ap perasaan kau? Best x? Suka x? Malu x? Jgn jadi bodoh la..kau x nak subahat sokong Anuar sbb dia meliwat,tapi kau sanggup bersubahat dgn org yg memfitnah...fikir dulu sblm nk tulis apa2...BAPAK KAU PELIWAT!!!

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari