boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, June 10, 2009

Ahli PAS Semua Bodoh - Padan Muka..

Salam Sejahtera...

Ahli PAS semua Bodoh... Padan muka aku...Padan muka Pink Turtle.. Albanjari.. Ummi..Dr Wahab.. Cenangau..Sheikh Teluk Intan..Ciberboron ... ISA...dan ramai lagi yang tak dapat aku sebut di sini..Pada muka kita Semua..

Aku tak tau dan aku tak kenal siapa blogger yang menulis ini... tapi itulah.. blog dia.. dia punya pasallah apa yang dia nak tulis..  BACA DI SINI.    Dia nak kita bodoh ka apa pun nasib kitalah.. memang aku mengaku aku ni masih bodoh segala-galanya.. itu aku mengaku...aku terima kenyataan tu... tapi walaupun aku bodoh aku masih ada perasaan lagi sama ada aku patut terima atau tidak UG, aku masih lagi tetap bersama dengan TGNA Mursyidul AM.. Aku masih tetapi di belakangnya...

Kesimpulannya... Inilah yang kita terima bila ada segelintir dari kita yang tersilap perhitungan...

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari