boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, June 18, 2009

KRISIS UG - Penulis/Blogger MSO Tak Lepas Peluang..

Salam Sejahtera...

Cuba hangpa perati tengok.. kedua-dua gambar tu.. ada iras-iras tak?.. Kalau bab rambut dengan dahi dah kira sama.. kepala otak sama..

Mustafa Ali selepas bagi kenyatan menyelamatkan diri semalam dengan mengaitkan PKR dan DAP hari ini terus mendiam diri, yang mengambil alih tugasnya sekarang sang penulis yang hidup cari makan dengan melaga-lagakan orang. Kali ini dia cuba buat Apa Dah Jadi Dengan PAS Kelantan. Hangpa bacalah.. sakit hati ku...Kali ini tanpa selindung lagi dia terus menunjukkan sikapnya yang sebenar. Dengan tanpa rasa segan silu dia terus menghentam TGNA.. dan disamping itu ia terus nak membela Nasharudin...Seolah-olah TGNA ni diperdaya atau mengikut telunjuk Husam.. itulah yang dimaksudkan...

Apa yang aku nampak MSO tak akan menulis menghentam TGNA kalau tiada orang dibelakangnya... Banayk rahsia-rahsia pentadbiran Kerajaan Kelantan MSO dapat tahu, bagaimana,, sebenarnya banyak musuh dalam selimut yang TGNA hadapi.. Bagaimana mungkin ia boleh memiliki Akhbar SIASAH yang menjadi salah satu saluran maklumat PAS.. Bijak sungguh siorang yang baling batu sembunyi tangan..

Apakah kita nak biar mereka ini menghentam TGNA.. Cukuplah UMNOngok dok hentam.. ni ada pulak musuh dari dalam.. inilah boneka UMNO dalam PAS...

3 comments:

  1. HI..HI..HI..

    PAS RASA RIAK KONONNYA BERJAYA TUMBANGKN KERAJAAN DENGAN BANTUAN DAP DAN PKR..TAPI SEBENARNYA PAS YG TUMBANG KERANA MENUMBANGKN PERJUANGANNYA..

    HI..HI..HI

    MUNAFIKKAN..INGAT TAK AMANAT HAJI HADI PADA 7 APR 1981..UMNO BERKAWAN DGN MCA & MIC (KAFIR) TERUS UMNO DIKAFIRKAN..! TAPI APA PAS DAH BUAT SEKARANG.?

    MUNAFIKKAN..!

    ReplyDelete
  2. Nak hidup yob...kalau tak menulis cam na nak hidup. Tapi biasa le..MSO menulis geng dia..hang tulis le pasai geng hang. Kalau menulis kepada orang yang ada kuasa..ada le projek masyuk!!!

    ReplyDelete
  3. fuh, pg td MSO ada di TV3, ke TV bp ntah. Malaih teman nak dengar.

    MM: dpt cam tak teman abg MM?

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari