boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, June 15, 2009

BUBAR DUN Perak - Perjuangan yang diteruskan...

Salam Sejahtera..
Sumber - Malaysia Insider

Dari awal mula pertama mula masuk parlimen pada pagi tadi DS IR Nizar dah terpaksa menempuhi berbagai cabaran dan dugaan yang beliau hadapi... manakan tidak...kes mahkamah masih dipermain-mainkan oleh pihak-pihak yang berkenaan...dah nak masuk Parlimen dihalau pulak... inikah negara yang dikatakan 1Malaysia...Kerajaan Perpaduan?!!!!!!!!

Apa lagi saluran yang ada untuk diketengahkan mengenai masaalah negeri aku... inilah satu lagi idea yang beliau perjuangan.. walaupun mendapat sindiran suara sumbangan oleh Ibrahim Ali dalam ucapannya yang sempat aku dengar sebentar tadi....

Apa pun perjungan diteruskan...TAHNIAH DATO SERI.... aku akan terus menyokong perjuangan Dato Seri..


5 comments:

  1. ni la adat perjuangan,dihina dan dicaci.tapi takpa.insyaAllah,kita di pihak yg benar..LAWAN TETAP LAWAN!!!!!!

    ReplyDelete
  2. salam, Nizar dah jadi taufan dalam parlimen. masa akan tiba bila isu speaker perak menular pula ke speaker parlimen.

    pemburu yang pasang jerat terlalu banyak, kelak tak mampu ke mana-mana. jerat tak pernah lupa mangsa, tetapi pemburu sendiri yang boleh terlupa di mana jeratnya berada.. kih kih, jerat bukan kira mangsanya - samada pelanduk, napuh atau tuannya sendiri.

    ReplyDelete
  3. Aku nampak muka Timb Presiden Pas dalam parlimen toya saja. Macam muka MP BN. Tak nampak dia support Nizar.

    Aku tunggu dia mai Ipoh, telor buruk aku nak baling muka dia.....

    ReplyDelete
  4. Ni baru pejuang..tapi disisih dari perkuatkan parti...setakat disenangi oelh perwakilan bukan Presiden.Apa punya turrrr!!!!!

    ReplyDelete
  5. cabaran buat timb presiden,kena pro aktif skit,jangan dok toya aje..bimbing Nizar tu, dia baru dalam perlemen,"cover"lah skit..kalu tak..undur aje//

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari