boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, June 19, 2009

Krisis UG - MSO masih lagi meracau..

Salam Sejahtera...

Nampaknya MSO mahkluq perosak parti PAS masih menjalankan tugas-tugas seperti yang diarahkan sehingga mencapai matlamat seseorang atau pun juga mengkucar kacirkan PAS.. itulah tugasnya yang semakin terserlah..

Kali ini si mahkluq perosak MSO ini menulis bab mengenai Apakah Rasionalnya 10 Ahli Parlimen Buat Kenyataan . nampaknya si MSO yang juga mewakili UMNO dah mula risau dengan tindakan 10 orang AP PAS tersebut.. Ia risau rancangannya untuk mengkucar kacirkan PAS akan gagal, kalau gagal projek tersebut mungkin ia akan hilang sesuatu yang telah dijanjikan.

Ia juga mengatakan 10 orang AP PAS itu adalah dipengaruhi oleh DS Anwar Ibrahim, betui ka tidak itu aku tak tau.. bab tu.. tetapi bagi aku buat masa ini lebih baik lagi daripada mengikut telunjuk Najib dan UMNO..lebih baik dari jadi boneka UMNO seperti TGNA sebutkan.. itu yang aku nampak.. Paling kurang 10 AP PAS mengambil tindakan itu menunjukkan ada sikap taat setia dibelakang pimpinan TGNA, mereka faham seperti mana kami ahli bahawan juga, malah kami semua rasa gembira bila ada tindakan seperti tersebut, tak kira la 10 ka berapa ka.. apa yang aku tau MB Aku DS Ir Nizar pun turut sokong tindakan tersebut, itu seperti yang disebut dalam blog YB Idham Lim (CinaIslam). cukuplah 10 atau 11 orang, kalau semua AP PAS kan terkedu pulak si Nasha tu, itu pun dah hilang diri tak muncul-muncul, kalau semua entahlah.. kesian juga aku kat dia.. aku tak mau komen apa-apa lagi pada.. cuma aku kesian.. takut silap-silap ada lagi isu baru yang akan timbul....


2 comments:

  1. Salam Tuan MM,

    Jangan di layan si MSO tu... biarkan dia meracau sampai naik sasau... ramai yang dah bolayan mamat tu...

    ReplyDelete
  2. W'salam ISA...

    Tak layan macam mana, kalau Perakbangkit, GOMO, Parpukari dan yang seangkatan dengannya aku tak kisah, tetapi mangkok sorang ni tak boleh, bukan sesaja dia tulis, dia tulis atas arahan orang-orang tertentu dalam PAS sendiri, jadi kut mana pun aku kena balas juga, biar sedikit sebanyak pembaca tahu, dan tak pegi kat blog dia..

    Sealagi dia dok kacau TGNA, kacau PAS selagi itu sedaya upaya aku akan balas apa yang termampu.. Insyaallah.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari