boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, June 9, 2009

UG vs PRK DUN Manik Urai..

Salam Sejahtera...

Berita NTV7 jam 7.00 tadi ada menyiarkan Press Confrence Pengarah JPP Mustafa Ali merayu jangan ada sesiapa lagi pimpinan PAS atau PR yang menimbulkan isu UG kerana nak bagi tumpuan PRK Manik Urai.....

Cuma di sini aku MOHON SEMBAH DERHAKA kerana sekali ini saja aku nak timbulkan sikit bab UG ni dengan UMNO. Kalau pagi tadi dilaporan akhbar Ketua Pemuda UMNO Kelantan menyokong cadangan UG ini dengan meminta Ketua Pemuda PAS membincangkan dan menerima saranan tersebut...

Jadi aku di sini mencabar UMNO Kelantan sebagai mukadimah nak membentuk UG... UMNO jangan letak calon di PRK DUN Manik Urai nanti... Ini sebagai awal mula menghulorkan salam perpaduan dikalangan Parti UMNO dengan PAS.. Lagi pun kerusi DUN Manik Urai adalah kerusi PAS.

Apa macam setuju cadangan aku tadi..aku harap saudara aku sebelah sana blogger GOMO yang terlalu suka nakkan perpaduan dikalangan melayu setuju cadangan aku...begitu juga blogger kombimalaya... 

Apa macam setuju ka... kalau diam tu tanda setuju la kot....

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari