boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, June 18, 2009

Ceramah Malam Besok ?!!! ANJURAN SIAPA......

Salam sejahtera...
Waktu aku nak pergi kerja tadi terpandang poster ini dipersimpangan jalan nak masuk ke Teluk Batik Lumut, tetapi tak sempat nak ambik gambar.. cuma bila balik kerja petang tadi aku singgah dan ambik gambar poster ni...

Cuma apa yang aku musykil kenapa ceramah begini tiada penganjur bertanggungjawab...oii tengok tajuk la... bukan koman sepanar punya ceramah... lepas tu siap boleh guna Dewan Merdeka Majlis Perbandaran Manjung. Kat Poster tu tak ada pula Cop Permit Poster... Entah-entah Ceramah ni pun tak ada permit...

Tapi kalau tengok Penceramah hebat... saudara Hamdan Taha.. Pegawai Khas Menteri Besar Perak...apa cerita ni.....

Cuma disebabkan tiada penganjur, dan mungkin juga ceramah haram.. maka aku harap warga orang melayu kawasan manjung tak payah lah pergi... hangpa tengok TV macam-macam cerita jumaat malam sbtu lagu baguih...

Haa aku harap Blogger Otai Manjung Malam besok malam boleh dia kena pergi, pi menyiasat program ceramah ni.. aku tak boleh pi.. eii... geli geleman aku nak pegi...

3 comments:

  1. salam MM

    ate mike pergi le dengor le ape labun kan deme

    ReplyDelete
  2. kalau abang dah suruh adik, adik pegi aje kalau takde halangan apa laaa, nanti derhaka plak...hehehe..kut-kut boleh kongsi projek 9 bilion syarikat brazil kat manjung dgn puak2 ni, geli pun geli lahh..hmmmmmmmmm

    tpi tu la, hcam masuk worksyop...kut2 la ada orang nak sponsor. dolu-dolu kong cho ha dah bagi 1, jahanam....

    ReplyDelete
  3. Berapa upah dapat bagi cermah yob!!!Makin membesor le perut Zahid Mat Arip...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari