boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, June 24, 2009

Sahabat Terkenal dari Kelantan

Salam Sejahtera...
Mungkin ada yang kenal , ada juga yang tidak kenal siapa sahabat aku ini seperti yang tertera di dalam gambar ini...

Malam tadi jam 10.20 mlm lebih dia SMS kat aku mengatakan dia baru 5 minit check-in kat Hotel Lead View Manjung, kerana pada hari ini beliau akan menyampaikan ceramah untu pelajar-pelajar Sekolah di Dewan Merdeka Majlis Perbandaran Manjung.

Oleh sebab aku tak mau kacau dia yang baru sampai aku cuma call , alhamdulillah dapat bercakap dengannya, Insyallah, petang ni pukol 5 lebih dia habis program insyaallah mungkin boleh jumpa bertanya khabar dengannya..

OK lupa nak kenal siapakah dia ini, beliau ialah Raja Shamri bin Raja Husin, seorang penceramah motivasi berkaki satu, sebelah lagi kaki palsu... banyak orang yang dah kenal.. aku mula kenal beliau pada tahun lepas sewaktu program bersama TGNA di Pasir Putih Kelantan, beliaulah yang menganjurkan program untok blogger network bersama TGNA..

Pada masa PRK Parlimen Bukit Gantang yang lalu, beliau ada datang bersama-sama dengan PAS Kawasan Pasir Putih berkempen di Bukit Gantang, tapi sayang masing-masing sibuk tak dapat nak bersua muka... mungkin petang ini Insyallah, kalau diizin mungkin dapat bertemu.

Blog beliau kalau hangpa nak baca abangraja. dan websitenya pula goldenminds.net/.

1 comment:

  1. salam Manjung Mai..sampaikan salam saya kat AbgRaja..kalau dia lama kat sini ajak mai rumah ummi malam Sabtu ni..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari