boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, June 21, 2009

Penjelasan ....Mengenai Gambar ...

Salam Sejahtera...

Alhamdulillah!! aku baru saja selamat sampai balik ke rumah pada jam 4.10 ptg sebentar tadi, sempat juga singgah makan kenduri dirumah kawan di Pancor..lega selesai hajat kekawan jemput kita..

Sampai rumah on PC, ingat nak tulis cerita santai pi Sg Petani, tetapi bila buka posting sebelum ni banyak komen dari kekawan pembaca sekelian, terima kasih segala ucapan, pandangan nasihat, dan doa mohon keselamatan buat aku serta isteri dan anak.. terima kasih.. semua..cuma ada seorang pengkomen
" madkri said...

Manjungmari aku harap kau dapat buanglah iklan kat atas tu..tuduhan anda sangat melulu...mereka tersebut sebenarnya belum terbukti bersalah...mana dokumen2 mengenai UG yang telah disediakan oleh mereka...jika sekalipun anda tidak boleh menerima pandangan mereka tetapi sebagai seorang yang mengaku Islam kita tidak boleh mengaibkan orang lain dan mengajak orang bersubahat dengan kita...kelak Allah akan menyempitkan hidup anda...yang lepas tu sudahlah...aku menegur atas sedikit iman yang Allah kurniakan kepada aku..

Pertama sekali aku ucapkan berbanyak terima kasih ada lagi sahabat yang bertanggungjawab sedia memperingati apa yang aku laku kan.. terima kasih sahabat.

Di sini biarlah aku terang perkara sebenar kenapa aku lakukan sebegitu.. tiada niat dihati aku nak menuduh mereka mengenai UG, bukan kerana itu.. sila baca posting aku yang lepas-lepas DI SINI dan juga DI SINI dan banyak lagi kalau aku nak sebutkan.. perkara dah berlalu biarlah.. malas aku nak tulis banyak-banyak hal yang telah berlaku, itu yang aku tak puas hati.

Aku tak mau lagi nak dok bising bila kejadian-kajadian selepas muktamar.. cukuplah.. cuma apa yang aku nampak beberapa pimpinan bersama Mustafa Ali mempermainkan TGNA.. itu yang aku kesalkan.. sehingga TGNA telah melakukan tindakan yang jelas terhadap Timbalan Presiden, mengenai Timbalan Presiden pula tak perlulah aku nak sebutkan lagi.. kecuali si Nasha pergi berjumpa TGNA selesaikan apa yang berlaku...

Kalau dilihat dari apa yang aku minta pada mereka jelas, iaitu letak jawatan sebagai SUA dan Timbalan Presiden, itu saja.. tapi kalau dari TGNA lagi clear terus minta lepas kerusi AP Bachok dan keluar dari PAS..

Lagi satu , sebelum aku buat sesuatu ini pun aku dah rujuk perkara ini kepada kekawan yang lebih tua dari aku, baik dari segi umur dan keilmuan, aku dah rujuk semuanya.. jika aku bersalah aku pasrah apa yang aku laukan.. tetapi tujuan aku hanyalah satu, aku sayang pada Islam yang diperjuangkan oleh TGNA dan para pimpinan yang lain. Aku tak mau PAS hancur dari kesilapan oleh segelintir ahli ....

2 comments:

  1. Salam Tuan MM,

    Soal gambar tu, aku tunggu apa kata TGNA esok dlm perjumpaan TGHH dan Nasha. Lepas tu aku akan buang, pada aku si nasha ni pembohong besar sejak dia menafikan pertemuan dalam gelap dan nak saman pak bakaq kononnya fitnah..

    Berkenaan Goji yang tuan tanya tu, sila ikut link dibawah ni;
    http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/2009/05/goji-memang-power-giler-terangkat-beb.html

    ReplyDelete
  2. Saya bukan apa cuma menegur sebagai sedara Islam..kalau mereka benar berlaku curang kepada perjuangan parti mereka akan mendapat balasan...tapi sekiranya kita terus menuduh dan meninggal sebelum sempat memohon maaf adakah Roh kita akan terus keSyurga...sekiranya mereka tidak bersalah.
    inilah yang disebutkan oleh Nabi SAW pahala kita akan dirampas oleh orang lain.
    Lagi satu kita janganlah mengambil sebarang komen mengenai PAS daripada blogger parti lain kerana akan menambahkan kusut.Masalah PAS biarlah ahli2 yang menyelesaikannya.wallahuaklam.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari