boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, June 16, 2009

Risik-risik Dulu....baru kahwin......

Salam Sejahtera...

Apakah ini benar... apakah ini sebahagian dari yang aku baca sok-sek sok sek dalam beberapa blog....baca sebahagian nya....

"Kita kena risikrisik dulu. Macam kita nak kahwinlah, kena risik-risik dulu. Jadi tak jadi, kita tengoklah. Takdir menentukan, apa bentuk kita tak tahu lagilah.

"Kita tengok pada bentuk kerjasama yang sesuai. Selepas itu, kita boleh bincang. Tak ada masalah," katanya. Cerita selanjutnya DI SINI..

Teringat balik kata-kata mantan PM Dr Mahathir... dalam politik tak ada yang mustahil.. semuanya boleh berlaku...walau apa pun harapan aku moga-moga Allah S.W.T menggagalkan rancangan tersebut....

1 comment:

  1. Aku tengok berita tv tadi, nasa cakap..... kepala aku rasa keluaq asap...... telinga berdengung...

    Lepaih tu tengok hujah di tv9.... lagi karut 2 ekoq arab mengaku melayu dok cerita perpaduan melayu.... perpaduan ummah.... betoi2 lawak... sorang tu arab yaman menteri terbuang lagi sorang arab habsyi senator pencen gila nak jadi menteri.... dok merapu buang masa

    Nasib baik tv tu aku punya kalau tidak aku punggai...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari