boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, March 15, 2013

Apa komen blogger Taipingmali dengan berita ini..

Pada anggapan blogger Taipingmali orang Pas semua seklai tak betui,, sesat dan bermacam-macam lagi...

Sekarang apa macam... orang kampong dia,,, silap-silap suku sakat dia juga, dan bekas seperjuangan dengan dia..



LARUT: Umno Bahagian Larut menerima tamparan hebat apabila Exco Pemudanya, Zulkifli Minhat mengisytihar keluar daripada parti itu dan menyertai PAS.

Zulkifli mengumumkan menyertai PAS di program ceramah anjuran PAS  Larut yang dihadiri oleh Naib Ketua Pemuda PAS Malaysia,  Dr Raja Ahmad Iskandar Al-Hiss dan Setiausaha Pemuda PAS Perak, Salman Saleh semalam.

Borang permohonan keahlian PAS diserahkan kepada Dr Raja Iskandar dan turut mengikut jejak langkahnya ialah 39 ahli Umno yang sudah tidak yakin dengan perjuangan Umno ketika ini.

Berucap dalam program tersebut, Zulkifli yang lebih 20 tahun bergelumang Umno berkata, beliau membuat keputusan tersebut atas kesedarannya sendiri  dan melihat perjuangan PAS adalah benar dan relevan.

Beliau yang juga Ketua Pemuda Umno Cawangan Kampung Teras berkata, perjuangan yang dibawa oleh PAS selari dengan Islam dan sudah memahami perbezaan dasar perjuangan yang dibawa oleh PAS dengan Umno.

“Saya akan bersama-sama berjuang  dan matlamat saya membantu PAS memenangi semua kerusi yang ditandingi PAS di Larut ini,” katanya dan disambut dengan laungan takbir oleh hadirin.

Sementara itu, Dr Raja Iskandar berkata, keputusan Zulkifli itu sudah pasti akan memberi kesan besar kepada Umno Larut khususnya di peringkat pemudanya.

Kata beliau, dalam keadaan sekarang, masyarakat semakin sedar akan keburukan Umno ketika ini yang hanya mementingkan peribadi.

“Penyelewengan, kezaliman, korupsi dan salah urus tadbir yang dilakukan Umno ketika ini membuatkan rakyat termasuklah ahli Umno itu sendiri menolak mereka.

“Saya yakin Umno Larut sangat terkesan dengan apa yang berlaku dan ini menambahkan lagi kekuatan dan semangat untuk PAS menawan Parlimen Larut dan Dun Kubu Gajah serta,” jelas Timbalan Ketua Pemuda PAS Perak itu.

Sumber : Harakah

4 comments:

  1. As salam,

    Puak dorang memang jenis mcm tu...cakap ikut nafsu. Bila kena sergah, terus delete posting tu. Skrg media lidah biawak tu pun dah ikut perangai delete posting.

    ReplyDelete
  2. Aku ngeri tengok u-turn yang dibuat oleh beberapa puak UMNOBN ni... ikhlass ke atau saja nak menyelinap masuk ke kubu pembangkang. Apa pun berwaspadalah kepada golongan opportunis. Belajar dari kesilapan lalu

    ReplyDelete
  3. Boleh ke pas menang? Kerusi brapa je pun.. Dari dulu, org tak undi pas..ramai pilih dap..tp tak kisah la..pas jugak PR..pas tak bertanding sgt pun takpe.. Apapun,PKR terbaik..hidup DSAI..lawan tetap lawan!!

    ReplyDelete
  4. BUAT APA saja, ASALKAN BUKAN UMNO dan KATAKAN TIDAK KEPADA BN

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari