boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, March 31, 2013

Blogger umno kepanasan, jadi bengong tak boleh jawab persoalan!

Hairan bin ajaib bagaimana cai-cai umno yang mengaku pejuang baangsa melayu tetapi tak faham lngsung maksud bahsa melayu...






Perkataan kalimah "KALAU" sebagai permulaan ayat dalam tweet Khairulfahmi Matsom,,, lepas tu apa yang ia maksudkan umno yang akan keluar video Nabi, bukan dia kata Nabi ada video persetubuhan....
Nampak tak cai umno ni cuba nak spin atau ia sendiri tak fahama bahasa.....

Daripada Presiden sampai ke cai umno, semuanya bodoh tak boleh nak diajar, ceredik buah pelior...tak boleh nak diikut..



21 comments:

  1. Salam Manjungmari

    Makin lamer makin menyampah kat ameno dan BN

    ReplyDelete
  2. hanya orang bodoh bersama bn...kat akhirat nanti agak agak dapat syafaat tak dari nabi....cer jawab...ntah ntah syafaat pun tak tau pa...

    ReplyDelete
  3. Puak2 jahil UMNO ni yg buat kerja2 mcm ni tak yakin akan soal jawab di kubur..kurang yakin akan syurga dan neraka..tak pedulikan akan dosa dan pahala. Pada puak2 laknat ni mereka peduli apa asalkan masyukkkk!!Itu sebab mereka akan terus menabur fitnah, rasuah, menyeleweng, putar belit, menipu..dan semua sifat2 mazmumah akan mereka lakukan!!

    ReplyDelete
  4. Flying Kick, Dr. MIM, Unspinners, PK, Papagomo, RBF, AIDC semua akan keluar spin satu nada kerana dibayar upah oleh UMNO Jahanam untuk mencipta fitnah kepada PR.

    Pencacai-cacai ni semua bukanya reti bahasa apa hanya tahu pasal menjaja cite fitnah kote bengkok, aljuburi, papahomo.

    ReplyDelete
  5. Lambat betul la nak 'raya'. Bukan sahaja anak, bapak bulan pun dah nampak sgt2 tp masih x raya2 lg

    ReplyDelete
  6. Sebab itu bila melibatkan Rasulullah SAW berhati2 kalau nak keluarkan kenyataan...TERUTAMA kalau duk dlam PAS..

    ReplyDelete
  7. Kalau rasa pengetahuan ugama tk sehebat mana jgn sebut atau petik langsung apa2 yg berkaitan dgn rasulullah saw ataupun para2 rasul dan nabi.Isu politik msia tkda kena mengena dgn islam walaupun islam boleh dijadikan garis panduan dan amalan utk menyatu padukan umat islam didunia.Ada ke DAP,MCA,MIC,GERAKAN,PPP dan sbgnya menggunakan ugama mereka utk politik?mereka2 ini sebenarnya ketawa diluar sana melihat melayu dan islam bergaduh kerana telah berjaya menyemarakkan api perpecahan melayu dinegara yg mana akan memudahkan mereka menakluk msia...mahukah saudara menjadi hamba cina/india dinegara sendiri?..Saya tidak kata Umno dan BN itu bagus tetapi inilah satu satunya parti politik yg dpt mengekalkan islam dan melayu dimsia.Jgn sempitkan minda anda dan byk2 lah buat kajian serta membaca dan juga tanya pendapat dr org lain yg lebih arif.yg buruk kita buang yg elok kita ambil...fikir2 kan lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. He he..pencacai umno malu nak mengaku umno... inilah orangnya.....

      Delete
    2. saya tk perlu malu sb amat kecewa dgn org melayu yg sanggup bekerjasama dgn kafir utk menentang bangsa kamu sendiri.

      Delete
    3. Yang umngok dok hina dan nk rampas klntan pimpinan ulama tak pulak dia pikir.. Komen panjang2 pun org tau jugak la akal cai pendek.. Nmpk rm je.. Rm yg mana.. Yg bulat2 montok atau yg raja kertas.. Hnya cai yg lebih tahu... Kakaka..

      Delete
    4. Sekarang ko yang xfaham org komen...ko gagal 3M ek?
      Haha...

      Delete
    5. umno + mca,mic,gerakan,ppp = tak rasa amat kecewa ke...

      Delete
    6. Apa yang penting...kerjasama! Mari kita pertahankan UMNO pejuang Melayu Islam mazhab 'qubul wal dubul'. Hakikatnya cai-cai UMNO pengeluar video/utube cinta 'qubul wal qubul'. Lepas tu main sumpah-sumpah kat masjid. Diulang-ulang cerita dan beritanya hanya untuk 'qubul wal dubul'.

      Delete
  8. umno/bn dah memang bodoh, nak buat cmner....... jawabnya satu saja... tumbangkan umno/bn dalam PRU13 ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita tunggu dan lihat siapa yg bodoh jika Pakatan memerintah nanti.Menyesal dahulu pendapatan menyesal kemudian tiada gunanya.

      Delete
    2. Kenapa takut sangat nk berubah...adakah dlm keadaan skarg yg selesa akan menjamin keadaan berterusan? Adakah kita brsedia dgn keadaan yg lg teruk slepas ini...mampukah kita hidup bahagia dgn BRIM...cukuokah tuk mnampung prbelanjaan minyak yg dijangka naik lg...BERUBAHLAH...SEMENTARA MAMPU...

      Delete
  9. ayat kawan tu dah cukup clear
    itupun dia nak spin story juga
    memang orang yg bodo je dok dlm umno ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila lihat dari komen kamu,pakcik rasa kamu ini masih muda dan mentah tentang politik dan cuma mengikut apa saja orang lain kata.Jangan jadi orang yg pemalas untuk berfikir dan membaca ataupun dari ungkapan lain " kurang cerdik".

      Delete
  10. sbnrnya khairufahmi xpyh sebut perkataan Rasulullah SAW pada perkara ni.. kan dah jadi bahan fitnah..

    ReplyDelete
  11. aku pun kurang setuju.....tapi mcmmana pun umno dan bn dh x relevan.kalau umno menang lg mcm2cukai danharga barang dinaikan.... DTU (Dont Trust Umno)

    ReplyDelete
  12. Pas dan pkr dah tak tentu arah halatuju asal. Sokong kedua parti ini bermakna sokong dap utk musnahkan melayu dan islam. Buka lah minda anda dan cuba fikir secara rasional. Jangan ikut telunjuk org tanpa berfikir dgn mendalam kesan dan akibatnya.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari