boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, March 20, 2013

Tahniah Papa Gomo - Bakal Wira Blogger Versi Umno

Secara jujurnya aku kenalah berkata benar... dah memang ia berani.. berbanding blogger-blogger umno yang lain... tak nyempat ke mahkamah dah terus merayu mohon maaf..


Tapi kenapa hanya dengan Anwar sahaja berani,, sewaktu Dato YB Husam Musa saman Papa Gomo kenapa tak berani nak mengaku pulak,,, sampai terpaksa Husam sapina Zahid Hamidi untuk pengesahan benar atau tidak Papa Gomo..
Baca uahan hati bekas isteri Papagomo di sini link [http://bit.ly/YmxrfY]

 Apa yang duk nampak,, ini semua bahang nak PRU13 punya pasal,, Najib dah semakin terdesak disebalik pengakuan Bapa  Saiful, kemudian ditambah pulak pengakuan peguam Cecil Abraham yang mengaku mengatur SD2 PI Bala...

Jadi sekarang, yang boleh nak menyelamatkan Najib hanya lah Papa Gomo..paling tidak pun, isu moral DSAI akan menjadi tambah panas semula, kerana masyarakat langsung tak ambik kisah dengan isu yang dah pun basi..

Kesian Papa Gomo,, perasaan nak jadi jadi hero diantara blogger, dia tak nak ambik iktibar bagaimana nasib dua orang pegawai polis Koperal Sirul Azhar dan Chief Inspektor Azilah yang bakal ke tali gantung... 

Mungkin kesalahan saman malu selalunya dendanya yang berjuta kalau tak dapat membayar maka jadi bankrup.. itu sahaja,, tetapi apa kata Pakatan Rakyat menang selepas ni, akta saman malu di pinda,, kesalahan sedemikian meringkuk di penjara.. Apa macam... Dalam Malaysia ni tak ada apa yang mustahil..

Apakah Najib akan membantunya jika mahkamah dah menjatuhkan hukuman bersalah,,, sorrylah.. lu tunggu saja hukuman karma wahai Papa Gomo.. .


 

2 comments:

  1. HUKUM TEMBAK sahaja yang paling elok untuk si kaki fitnah berperangai yahudi ini

    ReplyDelete
  2. Papa Gomo, jangan takut kalau kamu benar. Pergi ke mahkamah, tunjukkan segala bukti yang kamu ada. Berhujah dan berbahaslah di sana. Jangan hanya bercakap atau menulis di blok sahaja. Tunjukkan kejantanan dan kehebatan kamu. Barulah betul-betul gentelmen. Lawan tetap lawan.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari