boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, March 19, 2013

Lihat ni.. Pakatan Rakyat bakal kantoi pada PRU13.

Satu juta..... banyak tu...itu baru wanita... belum lagi pria-pria ikut serta...kalau tidak berpuloh-puloh juta...





KUALA LUMPUR – Program 1Million Women Purple Walk 2013 yang disertai sejuta peserta di seluruh negara kelmarin membuktikan sokongan padu golongan wanita kepada kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak.
Beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) wanita menyifatkan penyertaan begitu ramai rakyat dalam perhimpunan itu menunjukkan golongan wanita menyokong penuh Najib selaku Perdana Menteri yang telah banyak membela kebajikan mereka.
Presiden Persatuan Pekerja Wanita Malaysia, Silam Hassan berkata, sokongan golongan wanita terhadap program itu amat membanggakan sekali gus membuktikan wanita cukup komited membangunkan negara bersama-sama kerajaan.
“Pihak NGO seperti kami sememangnya menyanjungi semangat pihak kerajaan yang menghargai sumbangan wanita dalam pelbagai bidang.
“Sokongan terhadap program 1Million Women Purple Walk 2013 membuktikan sokongan kepada perjuangan Perdana Menteri yang prihatin kepada golongan wanita,” katanya ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

Wanita menyokong perjuangan PM yang prihatin kepada golongan wanita,,.. 


Apakah TGNA yang memerintah Kelantan tidak prihatin kepada wanita... tolonglah,, TGNA prihatin terhadap wanita bukan sekadar kehidupan didunia sahala,, malah beliau prihatin sehingga kehidupan di akhirat,, berbanding dengan Najib yang prihatin,,, aurat bini sendiri dan anak perempuannya pun tak terjaga..... 




3 comments:

  1. kena paksa,,bini aku pun kena pi...haram jadah bini aku kata kat rosmah...time cuti pun kacau....

    ReplyDelete
  2. Biarkan si luncai terjun dengan labunya, biarkan.....

    ReplyDelete
  3. humang ai! ramaainya!! superimposed kot?
    atau kena paksa oleh ketua jabatan?
    atau dapat upah?

    kan ramai yg sokong PM tuu.. dok tunggu kepala bana apa lagi? bubar laa parlimen.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari