boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, March 20, 2013

Yahoo.. Umno Perak dah mula perang saudara --

Biasalah Umno,, parti ketuanan melayu,, nampaknya melayu ori dah mula menyerang melayu mamak wei.. panas beb...


Lu orang boleh lihat sendiri,, siri pendedahan oleh umno terhadap umno,,, sudah mau lawan... cantik..
.


Menurut cerita Khairul Azwan Harun ni,, kroni Zambry.. jadi terimalah dedahan pertama... awal mula..

Aku tak mau cerita banyak,, nanti cai-cai umno kata aku buat fitnah,,, hangpa pi baca sendiri kat saveumnoperak.





6 comments:

  1. hidup melayu 3x...rakyat dapat apa???

    ReplyDelete
  2. BIASA LAH PUAK TU JANJI MASUKKKK tapi ingat pr tawan putrajaya pastikan anda datang menceritakan hal sebanar perolihan yg nikmati itu,supaya anda insaf dgn perolihan itu,itu cara terbaik utk selesaikan hak rakyat................

    ReplyDelete
  3. yang memerintah perak ini 4 orang saja..Anak hindu paria tu,dan barua tiga ekor ni zainol,-azwan- amin.Ini budak telor tak cukup masak nak tunjuk gaya .kamu tunggu kalau kamu kalah silap hari bulan orang perak ni rampas harta semua yang kamu sanggak

    ReplyDelete
  4. Bos, nape tk letak kereta zuraidah ampang juga. Dari jual buah tepi jln dan jual ubat urut,,,,terus dpt bnyak kereta juga,,,bukan kereta sorong.

    ReplyDelete
  5. aku masih waktu mamat mula mula nak jadi ketua pemuda bahagian aku lah salah seorang dari wakil perhubungan yang dijemput. .aku tahu akan rahsianya. . gila su aku kira berkali dalam kereta takut kantoi. . dia sebenarnya dah padam tapi dengan handalannya dia memang. . .

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari