boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, March 12, 2013

Tahniah anak-anak muda - Bakal jadi panglima JIHAD!

Fuiyo... Anak muda melayu dah jadi berani... Kenapa jadi berani... sebab ada penyebabnya... apa penyebabnya....
Fullus...


Inilah anak-anak bakal pewaris kaum melayu baru....



Lihatlah kain lilit kepala tu..... kalimah ...... fuiyo.... siap kaler merah lagi.... fuiyo lagi sekali..... 

Sekarang lihat sendiri apa yang mereka perjuangkan...... 



Apa macam .. dah lihat ? .... 






8 comments:

  1. tak penah nampak muka muka ni pun mai dari mana pulak
    pejuang sambilan isap rokok berasap oi takut oi lari lari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nerves tu...hahahaha

      Delete
  2. patut la najib x de telur...abis di baling dek puak ni...

    ReplyDelete
  3. Apa yang boleh kita nilai daripada peristiwa ini...diorg sakai..hahaha...kalau pakcik tua ni insaf2 laahh lg bagus...dok terpekik trlolong...nampak sgt diupah...diorang tak sedar dengan perbuatan mereka ini akan menambahkan impak negatif kepada rakyat..kain lilit bukan main kalimah laillahaillallah...tp perilaku mcm ape ntah...anak muda sekarang internet dihujung jari...diorng pandai nilai...mana zero,dan yg mana hero..gunalahhh akal sebelum brbuat sesuatu...malu yoep!

    ReplyDelete
  4. nilah puak yang mengaku melayu yang akan sanggup menjual agama Islam kerana sedikit wang...........
    tapi aku pasti selepas p/raya puak ni akan mengaku mereka dipaksa, diperalatkan dan ditipu oleh..........
    kesian kepada melayu yang ada otak besar tapi tak berakal...............

    ReplyDelete
  5. TGK MUKA PN DH TAU MMG BUSUK PUNYA OLANG,MUKA MASING MUKA GANGSTER,XDE NURRRRRRR...

    ReplyDelete
  6. Muka2 ni keturunan BABI HUTAN ni.....
    Baru keluar belukar...

    ReplyDelete
  7. Bukan panglima JIHAD...PANGLIMA JAHAD!!!!...tau main telo aje!!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari