boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, March 10, 2013

Lahad Datu - Pengakuan Zahid Hamidi mayat polis kena potong

Mula-mula aku duk ingat cerita yang duk heboh sebagai tokok tambah penyebab cerita... 

Tetapi nampaknya dah ada pengakuan menteri pulak ?..






Apakah ini sebagai satu strategi umno menagih simpati daripada rakyat..., apa yang aku duk terfikir,, mereka-mereka yang kita panggil penceroboh Sulu tu pun orang juga, saudara serumpun kita juga,, apakah mereka tergamak melakukan sedemikian terhadap sesama islam berbanding dengan kejahatan umno?...

24 comments:

  1. ade plk angota kselamatan pki seluar trex g perang....bohong belaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka nie bahagian perisikan ...mereka pakai apa sahaje...kalu dah pakai komplit bukan le risik namenye saudaraku wan...xtau kite buat cara xtau...jgn kite memandi2mereka sesuatu yg bole timbul perasaan marah orang ...ye wahai saudara ku wan....

      Delete
    2. Bila awak kata mereka ni bahagian perisikan, awak telah menjatuhkan kredibiliti pasukan perisikan negara. Amat malang sekali jika pasukan perisik kita amat mudah dikesan oleh pihak musuh.

      Delete
    3. Baca lah cite abis2....mereka kan diserang hendap semasa menuju ke arah rumah disyaki....mereka diserang depan dan belakang....perisik pon manusia yg xlari dari kesilapan dan kematian...semuanye dah ditentukan...

      Delete
  2. Senjata ditemui di lubang di lahad datu? Lihat sini

    ReplyDelete
  3. nazri aziz dan hishamuddin Tun Hussin kata apa tntg penceroboh tsb ?? skrg tngk apa mereka dh buat ?? kekal ameno berkuasa mampus rakyat..

    ReplyDelete
  4. tunggu pru ubah tetap ubah dia mau cerita mau cakap itu dia punya pasal lah

    ReplyDelete
  5. Pakcu Rantau PanjangMarch 10, 2013 at 11:22 PM

    Untuk menafikan sesuatu laporan bukanlah sekadar membuat andaian. Begitu juga untuk menerima sesuatu kepastian perlulah kepada kepastian. Tapi yang terlalu "anih" untuk diterima bila kita meremeh apa yang orang buat sedang kita sendiri asyik mengutuk dibelakang tampa sesuatu cadangan yang baik .

    Inilah satu sikap yang sukar dinilai dimana terpijaknya kaki sebagai warga Bumi ini bila keadaan yang begitu haru-biru dan tindakan pencerobohan yang sepatutnya kita bersama berganding bahu menyokong kerajaan tapi dek kerana kepartian segala usaha seakan tiada nilai malah diperkecilkan kerana dirasuk sentimen membangkang tentang apa jua yang dibuat oleh kerajaan .Semuanya tak kena....bertindak salah tak bertindak lagi salah...apa daaa....

    ReplyDelete
  6. Anggota keselamatan kita ni yang terbaik. Masalahnya pemimpin yang bagi arahannya flip flop. Kalau pemimpin yang baik tentu akan arahkan perbatasan kita dikawal dengan baik. Pati tentu kurang. Penceroboh swasta lagi tak berani masuk.

    ReplyDelete
  7. ni bukan sandiwara...bodoh! bangsat!...org menanggung kesedihan kau sibuk nak berpolitik , ....politik pun biar lah ada batas nya...saat org lain bertarung nyawa kau kritik bukan2,...alangkah bagus nya kalau kau atau keluarga kau sendiri yang hadapi keaadaan seprti mangsa di lahad datu...sedar lah saat macm ni kita kena bersama2 berdoa dan bagi sokongn moral pd pasukan keselamatan...merak pun manusia biasa..punya perasaan..punya harapan,...kau pandang remeh dan anggap permainan?? sememamng nya kau manusia hina!!!!...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saudara zul_merz, tak perlulah awak menyalak dan beremosi kat sini. Akui sajalah perkara ini terjadi disebabkan oleh kelemahan pihak yang bertanggungjawab dalam menjaga hal-ehwal keselamatan negara.

      Delete
    2. ahli keluarga mangsa sedang bersedih,tp kita pulak asyik nk kt pasal politik..cubalah bganding bahu..ini asyik cari salah shj..

      Delete
    3. setahu aku kalau tengok dari segi politik. si pembangkang yng bawak dorunk masuk ni dah lari ke filipina. :) politik la sgt ko ni. ko tk duduk sana. ko tak lalu, ko tk tahu ape yng org kat semanjung tu war war kan kt sabah tu.

      Delete
    4. oh btw, mereka2 yng so called sulu ni, bukan sedebik 180 org datang. dorunk dah stay lama kat sana. :) senjata? tanya la siapa 'penyokong tegar' israel. :) main2kn malaysia kt luar negara..

      Delete
  8. Saudara islam ku MM....di syria pon islam berbunuhan dengan islam demi kepuasan mereka sendiri... Di sini pon sesama islam bertelagah sesama islam...nie kan pulak puak yg datang merempat sambil mengatakan tanah itu mereka punye... Wahai saudaraku MM...

    ReplyDelete
  9. Kebenaran akan memadam kebatilan... Kita tunggu dan liha...«Siapa PEJUANG ...Siapa PETUALNG» PATRIOT!


    ReplyDelete
  10. Betul ka anggota polis yg kena tu...klau betui sapa dia...bagitau la....mana boleh buat kenyataan senang2 mcm tu tapi x tau sapa dia...aku tengok macam org SULU aje yg kena cincang tuuuuuu....tengok le betui2.......

    ReplyDelete
  11. Kalau tengok betui2...itu bukan anggota polis yg kena cincang...nmpak mcm ORG SULU....kalau anggota polis sapa dia....bgitau la....ni takat cakap aka semua boleh jadi........tak da bukti.....

    ReplyDelete
  12. Kalau tengok betui2...itu bukan anggota polis yg kena cincang...nmpak mcm ORG SULU....kalau anggota polis sapa dia....bgitau la....ni takat cakap apa semua boleh jadi........tak da bukti.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg xbole beritaulah...tu dah mengaibkan si mati dan keluarga.....cuba mayat tersebut kena pada saudara...adek beradek...ibubapa.....mau ke saudara.... Kite berdoa sahaja agar mereka ini diletakan bersama org2yang soleh tu aje....maaf saudara jike menyinggung...

      Delete
  13. Ini anggota polis. Kes d kg simunul, semporna.. ADA 3 anggota polis d perlakukan begitu..sampaikan istrinya pengsan2 tgk mayat suaminya... siapa? Arwah salam, mickhael Dan seorang lg...APA pun jgn buat kenyataan bodoh Dan mengutuk tanpa tahu APA yg Kami alami d sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asalam'kum tgok klip video politrafik minta rm 50 dari cina time aman apa cite awak.

      Delete
    2. tutup yang ni,bukak yang 2 ye,KUNTAU...org sedang risaukan keadaan mangsa di sabah,sempat lg awak nk timbulkan isu lain...xblh ke isu sabah ni kita sama2 bganding bahu...

      Delete
  14. woi.. ko bebal ke ape r penulis blog.. Org terkorban pertahan negara ko still lagi ngan politik sandiwara ko. Sebenarnye org cm ko la yg patut mampos. Silly bastard.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari