boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, March 20, 2013

Terima kasih Tuan Syeikh !... Moga-moga pihak pusat ambik tindakan.

Rasanya ini adalah yang terakhir harapan dari warga ahli Pas negeri Kedah,, sebelum ini pun aku ada siar keluhan dan harapan ahli-ahli parti Pas di blog ini..


Sebelum ini... 
Boleh Klik Sini

Hari ini pulak..

Boleh baca sepenuhnya klik Sini

Kalau ahli yang buat cerita,, mungkin ada sesuatu yang mungkin boleh diperbetulkan lagi,, tetapi ini keputusan dari dewan ulama negeri sendiri punya keputusan... errmm...pihak Pusat tolonglah perati dan perbetulkan mana yang tak betul..

Tuan empunya diri juga tolonglah, nak jaga kepentingan diri ka atau jemaah...faham-fahamlah...bersara dan berehatlah...beri peluang pada yang lain mungin ada hikmah untuk islam..






4 comments:

  1. Kalau yang sedikit suruh tukar yang ramai kata tidak, nak ikut yang mana....? Sedangkan semua jentera pilihan raya PAS Kedah berada di belakang MB, oleh itu biar tiris jangan tumpah.

    ReplyDelete
  2. muzium padi gunung kheyangMarch 20, 2013 at 4:32 PM

    kita ada sindrom politik daun pisang....
    walaupun dah kering daunnya masih bertenggek kat batang...
    ikut la resmi pelepah daun kelapa..bila kering..
    gugur lah dengan sendirinya..

    ReplyDelete
  3. Allah sedang uji ahli dan penyokong PAS. Ini kerana nawaitu berjuang tu macam-macam. Yang tak tahan diuji pasti akan melatah. Masa ni la nak tengok orang yang dok bercakap pasal Islam berdegar-degar tapi mampu tak dirinya sendiri beramal dengan uslub dan cara rasulullah yang sebenar. Atau sekadar kata saja. amat besar kemurkaan Allah kepada orang yang hanya berkata tetapi tidak beramal. Time ni la juga boleh tengok ulama hat dok mengajar ilmu kat kita pagi petang tapi benarkah dia boleh beramal dengan ilmu yang dia ajar kepada kita. Pakat-pakatlah muhasabah diri. Sesungguhnya kemenangan Islam itu masih jauh kerana kalau menang pun mungkin fitnah untuk Islam lebih besar berbanding kemanisan yang sepatutnya kita perolehi dari Islam.

    ReplyDelete
  4. hat ramai tu sapa...org xtau dia jadi ramai la..selesaikan dulu isu siputih dan air hitam. dan kawasn yg lain....bkn takat azizan..sanusi ..ghani pun sama..nak lagi elok..sekali ngan puak fakrurrazi.. biar hj mahfuz plk naik..pengakit dah masuk dlm otak dan jiwa..pakat tenggelam dalam kering

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari