boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, March 14, 2013

Nak kenal siapa Imam UMNO kepala BANA.. Ha ha ini dia..

Hairan sungguh, agaknya pemimpin umno ni memang tak boleh nak dipuji, atau dihormati rasanya... sebabnya...


Semalam aku ada tulis, pujilah sikit-sikit , atas apa yang betul,, tak apalah kut...


Baca kisahnya Klik Sini



Tetapi pagi ni lain cerita pulak,, ni nak kena puji atau nak kena maki.... phelaq betui..



Kalau ketua cawangan umno atau ketua pekida bolehlah buat cerita macam ni,, pro lah sikit,, ini TPM... macam taik... siapa yang nak buat kacau... siapa yang buat drama skrip dah lari dari tajuk asal.... tup-tup pembangkang punya kerja.. ishh..issh.. phuiii.....







16 comments:

  1. Imam muka penipu

    ReplyDelete
  2. Hahahaha..nak tunjuk ka?

    ReplyDelete
  3. dlm kepala otak dia.. agama & politik tak berkait..

    ReplyDelete
  4. bagusla jadi imam..pernah tengok gambar najib jadi imam??

    ReplyDelete
  5. imam kepala bana...hati kepala taik...kahkahkah

    ReplyDelete
  6. najib jadi imam .....rosmah makmumnya.....

    ReplyDelete
  7. Sombongnya pemimpin UMNO nih...Sekali2 dgn parti UMNO rakyat menyampah...

    ReplyDelete
  8. Mampus lah fuckatan rakyat dalam PRU13 ni. Perangai bangkai mereka rakyat dah tahu. mana mau lari ye ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai geng letup mana mau tutup rakyat dah tahu itu letup

      Delete
  9. kenapa almarhum sultan johor suruh dia masuk federal daripada continue jadi MB johor..banyak dah tanah dia sapu kasi jual sama singapore....

    ReplyDelete
  10. Sebagai saudara seagama, suka saya mengingatkan diri saya dan juga Manjungmari supaya bersikap adil apabila membuat penilaian. Tiada siapa mahu menzalimi mana-mana pihak, tetapi sekuat mana pun keinginan mana-mana pihak untuk membela kerjasama dengan DAP yang jelas menentang ISLAM, janganlah sampai MENGHINA PEMIMPIN KAMI YANG BERAGAMA ISLAM.

    ReplyDelete
  11. oiii gambak orang dok semayang tu hangpa dok kutuk. Tunggu la bala Tuhan. Sedap ati saja.

    ReplyDelete
  12. tunggu lepas diorang kalah pilihanraya eik .. pendedahan kebobrokan masa jadi MB Johor dulu akan terbongkar... tunggu eik...

    ReplyDelete
  13. memang SIAL,CELAKA DAN GAMPANG manjung mari...............

    ReplyDelete
  14. jadi imam..tapi anak telanjang

    hipo..hipo..hipo...krittt.....macam sial

    ReplyDelete
  15. ORANG UMNO JADI IMAM DEPA KUTUK TAPI MAT SABU BAPAK KOMUNIS TAK PERNAH TENGOK JADI IMAM PUN... BODOH PUNYA PAS....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari