boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, September 19, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Selamat Hari raya Aidil Fitri


3x اللهُ أَكْبَرُ، اللهُ أَكْبَرُ، اللهُ أَكْبَرُ، لآ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَ اللهُ أَكْبَرُ، اللهُ أَكْبَرُ وَلِلَّهِ الْحَمْدُ

Alhamdulillah, setelah sebulan kita berpuasa, maka mulai esok 1 Syawal kita sama-sama akan merayakan Hari Aidil Fith, Bersama-sama ini aku selaku blogger Manjung Mari memohon maaf buat semua pengunjung blog, kekawan yang selalu menasihati terutama sekali yang paling aku hormati Dr Wahab (Pengasas), Sheikh Teluk Intan, dan kawan-kawan yang lain yang tak sempat aku nak tulis semua sekali, lagi sekali aku memohon maaf jika ada tulisan aku yang meyakiti hati kalian, apa yang aku tulis selama ini adalah rasa dari tidak puas hati atau luahan hatiku kepada sesuatu perkara yang perlu diperbetulkan.. itu saja…

Besok Selepas sembahyang Sunat Hari Raya, Insyallah aku akan pulang ke rumah keluarga isteri aku di Johor Bahru, mungkin hari Rabu raya ketiga aku balik semula ke Manjung…Jadi sesiapa pengunjung blog yang mengenali aku jemputlah datang ke rumah, mungkin boleh kita saling kenal mengenal.. Insyaallah.

3 comments:

  1. Salam MM,

    Semoga akhi dan famili dilindungi oleh Allah dalam perjalanan pergi dan balik dari Johor Bahru. Pak Sheikh akan sentiasa mendoakan.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum

    selamat hari raya

    semoga panjang umur, murah rezeki

    asrol, kelate

    ReplyDelete
  3. Salam MM,

    Selamat hari raya buat MM sekeluarga, semoga AidilFitri ini membawa keRahmatan kepada semua.

    Ampun dan maaf jika ada terkasar bahasa dan tersalah bicara.

    Pandu kereta berhati-hati, semoga selamat pergi dan balik.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari