boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, September 7, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Dato Seri Najib! Bagaimana Pula dengan Ini!!!

Dato Seri Mohd Najib Bin Tun Abd Razak.

Perdana Menteri Malaysia.

Dato Seri..

Sekejap tadi saya sempat menatap Dato Seri di TV seperti digambar memberi ucapan dan nasihat kepada umat Islam rakyat Malaysia jangan menghina atai mengumpat kepada rakyat Malaysia yang beragama lain..
Syabas Dato, Semapt lagi Dato membaca beberapa petikan ayat AlQuran untuk pemafaham Umat Islam...

Tahniah Dato Seri....

Cuma di sini saya cuma nak tanya, bagaimana pulak gambar di bawah ini pulak.!!
Bolehkah perbuatan seperti ini, nampaknya perbuatan dari adik-adik yang melakukan itu dua orang daripadanya adalah Pemuda BN, rupa wajah orang Melayu.... Bolehkah perangai sebegini..

Dato Seri,
Kalau boleh apakah nanti Pemuda PAS juga boleh membalas balik.. sukakah Dato Seri perkara sedemikian akan berlaku.. Sukakah kalau Gambar Dato Seri PM !Malaysia kalau diperlakukan sebegitu... Seteruk dan selokla'k saya pun, saya tak tergamak nak melakukan sebegitu... Inikah rbudaya rakyat Malaysia yang Dato Seri sebagai orang No1 Negara..Sukakah Dato Seri penyokong BN melakukan sedemikian.....

Saya menunggu jawapannya Dato Seri, kalau Dato Seri tak dapat membacanya, penyokong-penyokong Dato Seri boleh mewakili Dato Seri menjawabnya...

Saya menunggu jawapannya.. Bolehka!!!!

8 comments:

  1. sey yakin dan percayo, pasti mangkok mangkok hayun 2 ekor ne MATI PUCUK,,,,,,,,, baru padan muko mereko berdua, kono jumpa TUAN GURU lahh pulk baru pulih hahahhahahaha

    ReplyDelete
  2. Salam MM, harap sihat hendaknya. Tergamak sungguh bebudak 2 ekor ni buat macam tu! Huh.. Bukan saja MATI PUCUK Pak Oncu , biar rasa tak boleh nak kencing langsung nanti!

    ReplyDelete
  3. Kalau anjing kencing aku tak heran sangat sebab dah mmg perangai anjing..tapi yang dua ekor ni lebih teruk dari anjing..dah la teruk dari anjing ,,atas kepala siap lambang dacing kepala anjing...

    kalau terjumpa anjing kencing mcmni aku tak kata apa la ..dah mmg anjing..tapi kalau 2 ekor ni terjumpa kat aku..mau aku libas merangkak macam anjing...kita tunggu apa umno bn nak buat lagi lepas ni..jangan ambik hati na kalau ada yang sompek idung ,patah tangan kaki..dah lama sabaq...

    ReplyDelete
  4. Salam Tuan MM,

    Seronoknya depa dengan kelaku lagu tu, siap gelak lagi tu...

    Aku rasa budak2 tu tak sempat nak berHari Raya tahun ni, kot beraya sakan dalam kuboq...

    Tak mustahilkan...

    ReplyDelete
  5. Salam buat,

    Pak Oncu, Aro, Gelung Gajah dan ISA..

    Sebenarnya kes sebegini pernah berlaku di Kelantan dalam era tahun 90han dulu, tak kala PAS mula memerintah Kelantan, Ini dicerita sendiri arwah guru saya Ustaz Yusuf Ismail Baling,

    Kisahnya seorang budak telah buang air besar diatas poster gambar TGNA, selepas 2-3 hari kejadian itu budak tersebut sakit perut tak boleh nak berak, bila keluarganya soal selidik, budah tersebut menagku melakukan perkara tersebut, lalu ibunya terpaksa pergi berjumpa TGNA, TGNA senyum aja.. siap tanya pasai apa pi buang kat situ, itu saja... lalu TGNA memberi air penawar, tetapi Allah lebih berkuasa, budak tersebut akhirnya meninggal juga...

    Mereka yang melakukan perkara tersebut tidak fikir, TGNA dan TGHH adalah seikhlas manusia dalam menjalankan dakwah, mereka sebagai ulama, dan ulamak itu pewaris nabi, bila mereka menghina ulama, umpama mereka menghina nabi, jadi sama-samalah kita apa kesudahannya budak-budak tersebut..

    ReplyDelete
  6. memang tak lama ler tu..Innalillah

    ReplyDelete
  7. eleh sikit lagi mm pulak yang senak perut dn tak leh nak berak, dan terus mampossssssssssssssssssssss

    ReplyDelete
  8. celaka punya beruk dua ekor itu....menghina betul, kencing tak basuh...mangkuk

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari