boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, September 14, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. PRK N31 Bagan Pinang - Sikap SPR Terserlah..

Salam Sejahtera..

Sebentar tadi aku sempat dengar berita NTV jam 1.00 memaklumkan PRK N31 Bagan Pinang penamaan calonnya pada 3 Okt dan hari mengundinya 11 Okt.. Dia tak sebut hari apa,, cuma sebut tarikhnya sahaja... dan tak ada pula temuramah secara lansung nak tunjuk muka bangsat Pengerusi SPR berucap pun tak ada.....

Cuma bila aku check kelendar balik 03 Okt jatuh hari Sabtu dan 11 Okt hari Ahad.... OOOO boleh pulak buat hari cuti am... kenapa bila PRK yang sebelum ini bermula dari Permatang Pauh, Bukit Gantang/Bukit Selambau, Penanti, Manik Urai dan Permatang Pasir hari kerja.... OOOO kawasan bekas Calon UMNO buat hari cuti... nak kekalkan kemengangan ya.... ya...la.. tunggu aja... pengundi PR pun sama-sama boleh balik mengundi...

Baguhlah SPR jadi barua UMNO..... KENAPA TAK ISTIHAR SAHAJA KERUSI TU TERUS PADA UMNO... LEBIK BAIK TAK PAYAH BUAT PRK....Khawwwhk Pthuiih...


3 comments:

  1. celaka haram zadahhhh SPR ni , memang sah komponen UBN ..maaf MM . aku nak tumpang buang gelema sama..tak tahan dgn kelaku SPR kali ni..khaaaak tuiiiih.

    elok la buat hari sabtu . boleh kita konvoi sekali ke bagan pasir nanti...
    keta aku kosong ..2 orang , ..

    ReplyDelete
  2. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Kenapa SPR buat PRK Bagan Pinang hari?
    1) Kerajaan Malaysia pimpinan UBN yang bayar gaji semua pekerja SPR , so mesti ikut cakap orang yang bayar gaji SPR.
    2) Kalau Pakatan Rakyat boleh menang pada pilihan raya kecil baru baru ini walaupun SPR buat hari bekerja . Kenapa Pakatan Rakyat nak takut bila SPR umum PRK Bagan Pinang di buat pada hari cuti umum.Bagi saya alhamdulilah kerana saya tidak perlu ambil cuti untuk berkempen untuk Pakatan Rakyat malah saya boleh bawa isteri anak anak saya untuk berkempen untuk Pakatan Rakyat . So saya ingin mengucapkan taniah kepada pengerusi SPR kerana beliau bekerja dengan amanah dan telus . Taat kepada majikannya .
    Pekara berbangkit perihal pengundi POS yang sangat di risaukan oleh Pakatan Rakyat . Kenapa Ahli ahli Pakatan Rakyat tidak semak nama nama yang digazetkan sebagai undi POS sebelum tarikh mengundi . Ahli ahli Pakatan Rakyat kita ramai dan saya yakin kita boleh semak sama ada nama nama yang digazetkan sebagai undi POS masih bertugas di kawasannya atau nama nama mereka pun ada di kawasan atau negeri lain sebagai pengundi AWAM atau Pengundi POS di temppat lain . Kalau terdapat di tempat lain boleh kita protess kepada SPR.
    So ayuh kenapa kita masih nak buang masa mempertikaikan hari mengundi atau undi POS ,jalakan research buktikan kepada SPR perihal keujudkan pengundi hantu atau pengundi hantu Raya (buat undi di POs sebelah pagi dan orang yang sama menjadi pengundi awam sebelah petang pula ).

    ReplyDelete
  3. Abg...

    Penanti hari tu deme buat hari Ahad.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari