boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, September 30, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Kes Nizar.. Tangguh lagi...

Rayuan Mohammad Nizar 5 November.

30/09/2009 3:01pm

PUTRAJAYA 30 Sept. - Mahkamah Persekutuan menetapkan 5 November ini bagi mendengar rayuan Datuk Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin terhadap perisytiharan Mahkamah Rayuan yang mengekalkan Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir sebagai Menteri Besar Perak.

Pada tarikh itu, panel tiga hakim diketuai oleh Presiden Mahkamah Rayuan, Tan Sri Alauddin Mohd. Sheriff akan mendengar tiga persoalan undang-undang yang dibangkitkan oleh peguam bela Mohammad Nizar bagi mengetepikan keputusan Mahkamah Rayuan.-Utusan

Komen: kalau semalam kes Speaker Sivakumar yang ditangguh, tetapi hari kes Nizar pula... apakah dengan keputusan kes akan mempengaruhi PRK Bagan Pinang..nampaknya kes krisis Negeri Perak ini dipermain-mainkan oleh pihak tertentu dengan menggunakan mahkamah... tangguh punya tangguh sampai PRU13,, segala hasil mahsul negeri Perak dah habis di rompak oleh UMNO dan suku sakatnya....apa yang tinggal lagi untuk rakyat.....gigit jari.....

MAMPOS UMNO!!! Ameen..

3 comments:

  1. Salam......... Itulah permainan jahat Umno...tangguh..... tangguh... dan terus tangguh sampai PRU13. Kalau Umno yang bawa kes.... hakim tengah makan tengahari pun boleh tinggal nasi pasal nak dengar kes Umno. Macam kes royalty minyak di Terengganu la.... sampai sekarang senyap.... walau pun Umno yang perintah Terengganu sekarang. Sedangkan kes Nizar adalah kes yang amat perlu disegerakan... itulah kalau hakim jenis 'Mee Segera'. Tak apa lah.... kita tunggu di padang Mahsyar nanti... kut-kut hakim n Umno boleh minta tangguh dengan Allah s.w.t.

    ReplyDelete
  2. tapi..kalau dato' seri anwar ibrahim melambat2kan perbicaraan..kira permainan JAHAT juga kah?

    ReplyDelete
  3. Kalau nak tahu kes anwar pegi baca kat blog2 PR sebelum keluarkan kenyataan dangkal. Sape yang tangguh anda akan dapat tahu.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari