boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, September 8, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Kerajaan Perpaduan balikkk..

Salam Sejahtera...

Semalam Presiden UMNO bersuara kembali.. biasalah nak hulor semula pancing kepada ikan-ikan yang tidak mengenali yang mana makanan atau yang mana umpan...

Maka apabila umpan dah dilaburkan maka adalah ikan-ikan yang dah terkonar-konar berpinar mata tak dapat nak nampak yang mata kail tersimpul didalam, nasib baik arus yang deras maka umpan yang terliuk-liuk dimain arus maka terkodek-kodeklah sang ikan tak dapat nak makan. Hangpa nak tau ikan apa... tak payah sebutlah...

Namun aku terasa lega sikit kerana ada lagi pimpinan baru yang sebelum ini mantan KPP tahu yang mana dikatakan umpan atau makanan panas... Apa pun aku harap dalam suasana bulan Ramadhan ni banyak-banyaklah bersabar sikit, semua orang lapar kerana tak makan,,, aku pun lapaq juga,,,tapi kenalah kenal yang mana makanan yang mana umpan.

Link Berkaitan-Di Sini; Dan SINI.


4 comments:

  1. Mantan MB Kelantan meninggal dunia
    Sep 8, 09 1:25pm
    Mantan menteri besar Kelantan Tan Sri Mohamed Yaacob, 85, meninggal dunia di Pusat Perubatan Pantai (PMC), Kuala Lumpur pukul 5.50 pagi ini akibat kanser paru-paru sejak dimasukkan ke pusat perubatan itu Jumaat lepas.

    Anak ketiganya, Dr Idora Mohamed ketika dihubungi Bernama berkata ayahnya menghembuskan nafas terakhir di sisi ibunya Puan Sri Nik Azizah Nik Ahmad dan lima orang anaknya.

    Jenazah allahyarham kini ditempatkan di rumahnya di Taman Tun Dr Ismail, Kuala Lumpur dan dijangka dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Bukit Kiara selepas solat Zohor hari ini.

    Tinjauan Bernama ke rumah allahyarham di Taman Uda Murni di Kota Bharu juga mendapati rumah itu kosong dan tiada sesiapapun berada di rumah berkenaan.

    Allahyarham menceburi bidang politik sejak tahun 1950 dengan menyertai Umno dan bertanding buat kali pertama dalam pilihan raya umum pada tahun 1969 dengan memenangi kerusi parlimen Tanah Merah.

    Beliau pernah memegang jawatan menteri kabinet sebelum dilantik sebagai menteri besar Kelantan pada 1978 dan kekal dalam jawatan itu sehingga PAS menewaskan Umno untuk membentuk kerajaan negeri baru pada 1990.

    Allahyarham yang dilahirkan di Palekbang, Tumpat itu juga pernah dilantik sebagai yang dipertua Dewan Negara pada 1996.

    Sebelum itu, allahyarham pernah berkhidmat dalam pelbagai jawatan kerajaan termasuk sebagai setiausaha sulit kepada Almarhum Sultan Kelantan, majistret, timbalan pendakwa raya dan penasihat undang-undang di Terengganu dan Johor.

    Ha tengok bekas MB umno mati bulan puasa. Kau si kontot agak agak mampos dalam bulan pose jugak ke? sekor lagi beruk nizar tu?

    ReplyDelete
  2. Anonmous...

    Apa sal mati bulan puasa, malaikat munkar& nankir tak mai soal ka!!!

    ReplyDelete
  3. ai alim kau pun, tak faham faham lagi... kontot betul la otak kau ni

    ReplyDelete
  4. Actually no matter if someone doesn't know aftеr that its up
    to other users that thy will help, so hesre it happens.


    my website kitchen remodel map of san hotels in map of san francisco bay

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari