boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, September 10, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Mari-mari.. saya mau tolong, saya bukan Ah Long!!!

Berita Terkini...

Sesiapa saja yang mempunyai masaalah kewangan kerana nak menghadapi hari raya yang beberapa hari saja lagi terutama kakitangan swasta, petani, penganggur pun boleh, duda, janda, ibu tunggal. dan juga kakitangan kerajaan baik dari JUSA dan profesional kecuali kumpulan sokongan kerajaan yang dah bantuan kerajaan sebanyak RM 500.00.

Anggota Polis dan Tentera berpangkat pegawai juga tak boleh... sebabnya.. nanti sekejap...

Anda semua boleh meminjam sehingga maksimunnya RM200juta, nak lebih lagi... 218 juta... lebih lagi tak boleh... sebabnya tak bolehlah nak lawan tokeh.... dan yang bestnya tak ada dalam dunia mana pun, pinjaman ini tak perlu bayar kembali.... betui... wa tatak tipu lu... wa mau tolong sama lu....

Dan syaratnya ialah... kenalah jadi ahli......... seperti DI SINI


2 comments:

  1. kontot dengki ke sebab navy pencen tak dapat. hang pi mintak la dengan cacai nizar apek kau tu....
    hang tak nak kata duit rakyat ke? kontot kontot, dah la kontot, gila pulak..

    ReplyDelete
  2. Anony...

    Hang ni faham ka tak apa yang aku tulis,,, aku tak kelapak aihh kalau berhutang tak bayaq balik,, aku bukan jenis mahu,,, berhutang pandai, time nak bayaq, baloq liat... pi mahkamah... buatlah apa pun... rakyat dah tau semua,,, melainkan hang saja masin dok bangang sokong UMNO... Khawk Ptuiihh.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari