boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, September 29, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Kerajaan cari jalan kurangkan perbelanjaan

Salam Sejahtera...

Ha ha.. kekadang timbul rasa kesian dihati, ialah sapa tak kesian... Oii aku bukan kesian kat mangkok dahi bekilat tu... kalau dia tu mampuih pi la... dialah yang menjadi kepala penyamun menyebabkan negeri aku Perak UMNO dah ambik alih.

Aku kesian kat rakyat Malaysia yang amat malang mendapat Bini Rosmah sebagai PM,, tu yang aku kesian....

Apa tidaknya, sebelum ini bukan main eksyen, hangpa ingat tak pada sidang parlimen yang lalu, Ketua Pembangkang DSAI dah mengingatkan bahawa negara Malaysia perlu membuat persediaan untuk menghadapi kejatuhan ekonomi secara global....

Tapi mangkok sekoq ni belagak bukan main, yak mau dengak nasihat orang lama, mentan-mentanglah dia PM, dan dia juga Menteri kewangan.., sedap aja mulut menjawab, negara Malaysia tak terlibat... Kepala hotak dia....(memang dahi dah botak pun, sinar lagi uuu)..

Hari ini baru nak terhegeh-hegeh nak cari jalan, bagaimana nak kurangkan perbelanjaan, yang kononnya negara berbelanjan sebanyak 1 billion setiap bulan....

Aku malas nak ulas banyak-banyak... cuma yang boleh aku katakan... PM Bini Rosmah adalah tidak layak jadi Menteri Kewangan, apatah lagi jawatan PM.... Nasib bIni Rosmah dalam Politik Malaysia adalah disebabkan arwah bapanya Tun Razak, begitu juga sepupunya Hisyamudin....itu yang aku kesian... kesian kat rakyat Malaysia...Jadi apakah yang layak jawatan buat bini rosmah.... hangpa sendiri fikir dan sendiri jawab... aku malas nak jawab... sakit hati ku belum terubat lagi..........Mampos UMNO......

5 comments:

  1. haluuuuuuuuuuuuuuuuuu

    Yg nak kurangkan perbelanjaan ni memang aku tak percaya lansung. org munafik macam ni bukan boleh percaya lansung cakap dia. kata nak kurangkan perbelanjaan kepada negara tetapi aku rasa sebenarnya nak tarik banyak duit masuk poket sendiri. sebab itulah perbelanjaan negara terpaksa dikurangka!!!!!!! dish...dish...dish tang bijik mata!!!

    ReplyDelete
  2. Manjung mari ni memang anjing betul la... mampos mm, mampos manjung mari. khaik ptuih... mamposssss

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. ikut suka aku la... memang la jenis manjung mari ni jenis anjing dan babi keluaran ngeh,nga,dan nizar... apa nak heran...

    wa halal ku, wa haram mu.. tu je fatwa puak hamPAS ni... khaik ptuih.... mampos manjung mari mamposssssssssssssssssss

    ReplyDelete
  5. Nak jimat pebenda, macam2 perkara 1Malaysia dia nak buat... F1 1Malaysia, Asrama 1Malaysia,.... tu tak pakai duit ke?

    1Malaysia kena kelentong

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari