boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, September 18, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. PRK N31 Bagan Pinang - Mahathir Merapu Lagi 1..

Salam Sejahtera...
Baguih,,baguih Mahathir dah mainkan peranannya sebagai Penasihat UMNO.. Kalau sebelum ni Mahathie suruh Samy Veloo letak jawatan kerana dikatakan Samy Veloo sebagai liabilti bagi BN.. tetapi kini Mahathir menyuarakan rasa hati hatinya pada pimpinan UMNO supaya jangan calonkan Isa Samad @ Doraemon...

Memang aku tak nafikan Mahatihr mempunyai pandangan jauh, wawasannya masih boleh dipakai lagi, walaupun kita nampak dirinya yang semakin tua. Tetapi apakah UMNO Bahagian Teluk Kemang mahu mendengar saranan Mahathir..Siapa itu Mahathir.. wa peduli apa lama lu.. lu sudah pencen duduk diam-diam... Lu tak suka lu boleh blahhh. UMNO kat negeri-negeri Malaysia semuanya berkecamuk... masing-masing nak tunjuk idea masing-maing.. Muhyiden mungkin setuju saranan Mahathir... tetapi yang pentingnya UMNO Teluk Kemang jangan setuju... lebih cantik lagi kalau jadi pertelingkalan seperti di PRK Parlimen Bulit Gantang tempohari..

Cuma disini peluang kemenangan akan terbuka luas buat PR kalau kena gaya dan caranya, bukan PR kuat.. tetapi UMNO tengak berkecemauk nampaknya... suasana raya pulak lagi tu.... Untuk pengundi tentera jangan risau... nanti akan ada jalan penyelesaiannya.. apa yang aku dengar Insyaallah seorang dari Panglima Angkatan Tentera akan turun menemui pegawai-pegawai Tentera Darat mengenai ketidakadilan dalam pemilihan Panglima Angkatan (PAT) yang lepas, yang mana sepatutnya jawatan tersebut dari Tentera darat, tetapi entah macam mana campurtangan berlaku oleh Menteri Pertahanan yang baru Zahid Hamidi menyebabkan jawatan tersebut di pegang oleh TUDM... Jika isu ini dapat diketengahkan mungkin sedikit dari undi POS tentera darat akan dapat pada PR.. apa pun tugas kita semua masing-masing ada peranannya,, yang pentingnya UMNO mesti dikalahkan di Bagan Pinang.. Insyaallah. Mamposs UMNO.

4 comments:

  1. insyaallh cerah harapan PR di bagan pinang ..turun bagan pinang jom konvoi sekali..baru meriah.

    ReplyDelete
  2. haluuuuuuuuuuuuuuu

    Insyaalah MM, kau mamposkan Umnongok dan aku pula humbankan umnongok ke neraka. sbb apa bumi x nak terima mayat umnongok. tiada tempat di dunia ni inginkan mayat umnongok kecuali neraka jerlah tempatnye.

    Mamposlah umnongok...!!!!!

    ReplyDelete
  3. Salam MM,

    Tak lagi sahabatku, UMNO akan mampos.

    Apapun Pak Sheikh dan ucapkan Selamat Hari Raya buat sahabat dan famili. Semoga diberkati Allah.

    ReplyDelete
  4. Walau bagaimana bergolaknya Umno, kita tetap kena bekerja keras. Biarlah kita menang dengan penuh bergaya dan kalah pun dengan penuh bergaya. Tunjukkan kepada karat umno, yang Pas mampu dan lebih baik daripada Umno dalam mentadbir kerajaan. Depa bagi bonus RM 500, kita bagi RM 1,000. Yang mempertikaikan tentang penyokong Pakatan tak patut terima bonua tersebut, tersentak apabila Pakatan bagi RM1,000. Aku nak tanya penyokong BN pulak... Patutkah kamu terima bonus yang Pakatan bagi tu apasal kamu pertikaikan kenapa penyokong Pakatan ambil duit bonus raya RM500.... Baru kamu ada akal, kamu ingat duit RM 500 tu, mak bapak Umno yang punya ke... Kamu dapat RM500 suka sangat, konon kerajaan BN bagus... bela rakyat. Puak2 depa tibai ratus juta, masih nak sokong BN lagi. Memang karat Umno jenis bodoh tak boleh diajar, cerdik tak boleh diikut. Hari2 pemimpin kamu dok tipu kamu... masih tak sedar2 lagi ke.... memang jenis karat Umno ni bodoh2 belaka.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari