boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, September 13, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Khas Buat Mamat TNB DSK

Salam Sejahtera....

Alhamdulillah, pagi ini baru terasa sehat sedikit, setelah semenjak hari Jumaat aku diberi ujian oleh Allah dengan batuk dan selsema yang agak teruk, ptg Jumaat balik kerja aku ke klinik check doktor, biasalah kena ngomel dgn doktor, itu jangan makan, ini jangan makan, sebab penyakit lelah yang ada pada aku pun datang kembali... menyebabkan program petang Jumaat dimana taklimat Psj PAS pun aku tak dapat nak pegi.... Lepas berbuka kat terus telan ubat, kena ubat selsema terasa terus kering air hingus kat hidung, mata pun mulai mengantuk... aku gagahi juga ke surau untuk bertarawik.

Pagi Sabtu aku pi kerja macam biasa, walaupun mata asyik nak pejam, disebabkan ada kelapangan masa walaupun mata dok mengantuk kesan ubat selsema, aku cuba juga buatkan posting "Antara 2 PM" , bukan apa, aku terasa kepuasan bila aku dapat luahkan apa yang aku tak puas hati.. terutama sekali kepada musuh ku dunia dan akhirat iaitu UMNO Laknatullah.
Balik kerja terasa deman dah mula mari kat aku, siap dengan semput sekali, menyebabkan aku terpaksa berehat panjang, terawih pun aku miss, komputer aku pun tak terusik.. dapat ia berehat semalam.... sehinggalah pagi ini baru diberi Allah kesehatan yang agak baik dari semalam.

Sebelum itu hanya satu komen saja dalam posting aku semalam, iaitu dari Pak Oncu, biasalah sesama kekawan... tup-tup pepagi ni bila aku check ada 6 komen... hui... ada yang berasa ka.... oooo rupanya seorang sahabat misteri aku "TNB DSK" yang marahkan Pak Sheihk Teluk Intan... mana Pak Sheikh tak mengamuk, macam ini rupa ayat pencacai UMNO buat komen...

Anonymous Anonymous said...

Manjung Mari ni dulu dalam navy jadi agen cikaro,,, tu sekarang ni nak buat baik dan masuk pas, nak masuk surga dengan mudah,,,tu yang alim mengalahkan nik ajis cacai dap tu la ni....

kulup nizar kalau ada sanggup jilat bohjan mm kontot ni...khaikkkk ptuhiiiiiiiiiiiii uwekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

September 12, 2009 11:56 PM

Sabar Pak Sheikh, puak-puak UMNO ni kalau dilayan lama-lama mati beragan kita... anggap ajalah sebahagian daripada mereka itu umpama golongan yang tak bersunat !@#$$%&...

Kemudian Mamat TNB DSK ni marah lagi lah.. kat Pak Sheihk.. dengan aku sekali dia hambur pasai apa aku komen Mat Monggul tak bagi RM500.00 pada kumpulan pro.... Aku komen pasai dari segi keadilan... bagi aku belum tentu dalam kumpulan pro itu cukup perbelanjaannya, bagaimana yang baru setahun bekerja.. berapa sangat gajinya... kumpulan sokongan pula kalau dah maksimun... tanggungan dah habis dah.. anak semua dah bekerja...layakkah dapat!!!! Adil kah itu.... Dan memang pun dasar UMNO mana ada keadilan kalau Islam dah ditolaknya....

Kemudian dalam komen yang ke5.. Mat TNB DSK cuba nak terangkan dasar DEB.... oiii perkara tu dah lapokdah.... tahap orang melayu masih teruk lagi... tak percaya tanya TV3.. Bersamamu...

Dan komen yang akhir Mat TNB DSK siap bagi hadis....

Anonymous Anonymous said...

Sabda Nabi S.A.W

Ramai dari Umat-umat yang berpuasa tetapi hanya mendapat lapar dan dahaga sahaja..

Hadis.. Riwayat dari Abu Hurairah dan Ibnu Majah..

Jadi marilah sama-sama kita fikir dan renungkan secara ikhlas apakah puasa kita termasuk dari golongan yang nabi sebutkan itu...!


Termasuk la kau kontot oi....

September 13, 2009 8:04 AM


Pak Sheikh, hang tengok... depa pun baca hadis juga... hebat tu,,, sayang aku tak kenai.. kalau tidak boleh aku rekomen suruh pi bagi tazkirah kat Samy Veloo yang baru habis Perhimpunan Agung MIC.... Oii Mat TNB... yang hang komen pada mula-mula tu apa cerita....

OKlah... aku pun tak mau tulis banyak-banyak... nanti puasa aku pun hanya dapat lapar dan dahaga.... apa pun aku ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kerana sudi masuk kat blog aku.. sudi bagi komen.. hang tulis apa yang hang rasa nak tulis.. semua aku akan siarkan... jangan risau.. aku telus.... paling kurang pun dapat juga sedikit idea aku nak buat posting kali ini..... TERIMA KASIH Mat TNB DSK......

5 comments:

  1. MM,,, ada petua yg mujarab jika ekau nak cuba,,,, insyaalah leleah ekau tu akn berkurangan,,

    ReplyDelete
  2. Dah kena H1N1 lah tu, konform kontot mangsa ke 75,,insyaAllah.

    ReplyDelete
  3. Salam MM,

    Katakalah pada Anon 3.22: Kol'la Salama'.

    ReplyDelete
  4. Hospital Manjung dalam keadaan teruk. Stafnya lembap!

    ReplyDelete
  5. Pak Oncu...

    Hari ni den dah sehat dah... lolah tu pun dah kurang banyak dah.. alhamdulillah...


    Mat TNB DSK..

    Kol'la Salama'.


    Pak Sheikh...
    Jazakallah hu khairan jaza...


    Anony 9:57

    Ini semua adalah berpuca dari dasar sistem cara pemerintahan UMNO.. tak dapat nak nak tolong...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari