boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, September 21, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Suasana Raya MB Zambri..

Salam Sejahtera...

Dalam aku dok relak tak kemana-mana pun, letih drive tak hilang lagi... terjumpa satu cerita suasana majlis hari raya di kediaman MB Perak... aku copy balik... dibawah..

Hari Raya pertama, selain beraya dengan ibu, isteri dan anak-anak serta rakan rapat, pada sebelah malannya menghadiri majlis jamuan raya di kediaman Menteri Besar Perak di Ipoh.

DYMM Paduka Seri Sultan dan Raja Permaisuri Perak serta DYTM Raja Muda serta DYAM Raja Di Hilir turut berangkat.

Lebih 500 orang tetamu kenamaan termasuk Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir dan Isteri, Datin Seri Saripah Zulkifly, Wakil Rakyat dan Pemipin pelbagai peringkat dan kaum hadir di majlis tersebut.

Sambil menjamu juadah hari raya, tetamu dihidangkan dengan persembahan artis-artis tempatan kelahiran Perak seperti Datuk M.Daud Kilau dan Adibah Noor, selain Kumpuan Kebudayaan Selendang Perak.

Pada akhir majlis, Menteri Bear beramah mesra dengan tetamu. Dr Zambry baru sahaja tiba balik dari mengerjakan Umrah di Tanah Suci Mekah.

Pada sebelah petang, Menteri Besar dan Isteri mengadakan rumah terbuka dari jam 2 hingga 5 petang. Lebih 10,000 pelbagai kaum hadir di rumah terbuka itu.

Hangpa tengok, ingatkut balik dari Umrah dalam bulan puasa yang lepas dapat membawa sesuatu yang baharu atau yang terbaik, umph... rupa itu juga... apa kah jadahnya kalau majlis hari raya sebegitu dicemari dengan artis dan sebagainya.. itukah yang disebut dan dijaja sebelum ini... ISLAM konon... memang Islam plastic... Dan nampaknya pihak Istana pun setuju sama dengan acara sebegitu.... itu pasal Sultan dan Raja Muda laki bini pakat turut serta, sebab ada acara hiburan sebegitu... kalau beginilah nampaknya tak adalah Sultan nak bubar DUN Perak... tak payahlah pihak Pemuda PR nak buat memorandum pada Istana untuk bubarkan DUN, udahler... Istana Perak dengan UMNO memang sehati sejiwa.... kita tunggu ajalah PRU13, buat persediaan dari sekarang.....MAMPOS UMNO..


7 comments:

  1. makan-makan beraya tu jangan pulak sampai sakit perut. Sebagai langkah berjaga-jaga, info tentang keracunan makanan ada kat sini - Keracunan Makanan

    ReplyDelete
  2. suka aku care ang cakap MAMPOS UMNO... hakhakhak... biarkan mereka dengan labu2 nye... pastu betul ke umah MB datang 10ribu....? isk2isk2... kebarangkalian terkene virus B1N1 tinggi tu... tak pikiar ke depa?

    ReplyDelete
  3. la ni makan memang sedap pasal makan free yang tukang masak mamat bangla la AWAS ada B1N1 virus baru sedang mengusai pemimpin UMNO kena jaga2 tahu

    ReplyDelete
  4. Moga MB perompak ini bertobat dan tidak mengulangi perbuatan itu lagi. Panas setahun hapus oleh hujan sehari.

    Mampos UMNO.

    ReplyDelete
  5. minta add blog kami sama buleh ka? makacih,,..

    ReplyDelete
  6. MAMPOS UMNO emmm..betul la sedap bunyinya. Sekali lagi MAMPOS UMNO.

    ReplyDelete
  7. Bhai...

    takper la... biarlah diorang tgh sedap nikmat dunia tue... hehehe... diorang pon tahu.. tak berapa lama lagi yang tinggal untuk diorang... jadi .. diorang ikut la pesanan "Puteri" .... "jadi kita enjoy" ... hehehehe

    Bukan lama pon PRU13 nie... ada dalam 3 tahun setengah jer... hehehe

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari