boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, September 3, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Satu-satunya Parti terhebat di Malaysia..

Salam Sejahtera....

Memang kenyataan yang tak dapat dipertikaikan oleh sesiapa pun, kita kena terima dengan hati yang terbuka... terimalah dengan ikhlas apa yang aka aku perkatakan... aku rasa memang patut dimasukkan ke dalam Malaysia Guiness Of Record mengenai parti politik ini, kerana setahu aku tak ada parti politik dalam Malaysia yang terjadi seperti ini..DI SINI.
Aku harap hangpa setuju dengan apa yang aku perkatakan... Mana ada parti politik di Malaysia yang disaman ke mahkamah kerana berhutang.....!!!!!!
Isk,iskisk jangan mengumpat tak baik, bulan puasa...........??

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari