boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, February 20, 2013

Adoi... Tolong... Sakit perut aku gelakkan berita ni..

Ha ha ha,, macam nak guling-guling pun ada,, sakit perut aku...  nak benteras  rasuah.... phuiii...

Dia faham ke tidak apa itu rasuah ni...






Mentekedarah berbillion duit negara,,,, baru teringat nak benteras,,, uwweekkk.... nak termuntah pun pun ada... kwak phtuiih.....



8 comments:

  1. Bhai MM...

    Sabo bhai... nanti perut masuk angin macam gua kena itu hari... lepas makan ubat lu kasi... kentut terus banyak... baru clear... hahaha

    ReplyDelete
  2. UMPORNO NAK BENTERAS RASUAH 50X MATI HIDUP BALIK PUN TAK BOLEH.............

    ReplyDelete
  3. Salam Yob MM
    Nape bloglistpolitik.blogspot.com dah xleh buka ? satu lagi agenda puak2 depa ke?

    ReplyDelete
  4. ameno dan rasuah berpisah tiada umpama kentut dgn tahi...masa Pak Lah cakap yg sama..mai mangkuk sorang pun nk tunjuk hero juga tangani rasuah...hahahahaha x payah la kalau harap pemimpin UBN nk cegah mcm harap ayam jantan bertelur..huhu

    ReplyDelete
  5. nk benteras rasuah?dah terlambat. . . .dah. . dah. . .dah. . cukup rakyat tertipu.kali ni kita tukar.kalau yang baru pun sama,kita tukar yang lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno dan rasuah berpisah tiada.

      Delete
  6. ketam nak .........kah kah..kah..dah habis duit bagi ke rakyat...baru ingat nak banteras rasuah...dok beri brim, krim, trim ..dan berbagai lagi jenama tu bukan rasuah politik ke?.ke tranformasi RASUAH RAKYAT.. secara berperingkat untuk pilhanraya...tak payah dok ikrar lah..belajar rukun iman dan mentelaah hadis dan alquran...itu lebih Aula..sebab kita ada lagi tempat yang kita nak di hakimi...Yaumil Mahsyar...Ingat lah wahai umporno.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari