boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, February 27, 2013

Terkini - 3 ulama sahkan bertanding calon PR - Siapa Ulama calon Umno?

Alhamdulillah, harap-harap jadi kenyataan seperti yang diwar-warkan,,, semoga dengan ini dapat menangkis fatwa-fatwa songsang dari ulama penjilat umno yang mengatakan undi PR akan jatuh akidah dan haram...


baca sepenuhnya Klik Sini

Cuma sekarang duk tertanya-tanya,,, bila nak diumumkan siapa calon-calon ulama winable candidate umno, yang aku rasakan Fathul Bari, Kazim dan siapa lagi ya... yeeaaa..Jangan lupa,,, Sohibul Samahah Tan Sri Harussani... baru ada percambahan minda.. kan kan kan..



15 comments:

  1. Saya nak tengok Harussani bertanding atas tiket UMNO/BN!

    ReplyDelete
  2. elok dato'mufti bertempur dalam politik...jangan dok kacau dari luaq..

    ReplyDelete
  3. Salam manjungmari

    Us Fathul Bari sah bertanding menentang Dr Haron Din. Itu Yong pasti from inside source. Us Kazim masih belum pasti sebab pemimpin ameno kat manjung kurang gemor. Mufti Harussani? takde tempat dia nak bertanding, yob. Takkan kat Kuale.

    ReplyDelete
  4. Jangan yakin sangat beb.. takut last minute konar kat umno jugak.

    ReplyDelete
  5. Harusani tu Urang BANJAR tu.
    Kulaan kat Bagan Sarai samuanya kada haqun mengundi ia tu.
    Urang Umno tu si Harussani tu.
    Jadi Qadi tu handaq mengaruqut duit aja tu.
    Heeee.....memang taroq si Harussani tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. urang bagan sarai kah?malu ako.kada handak ngako kulaan kaeni.

      Delete
  6. Pakcu Rantau PanjangFebruary 27, 2013 at 10:37 PM

    Bagi Pakculah kalau masuk banyak mana pun puak Ustaz atau yang "dinaikkan pangkat" sebagai ulamak sekali pun, kalau keputusan yang dibuat bercanggah dan sering mengeluarkan fatwa yang pelik dan mengelirukan hingga fatwa Kebangsaan pun di sanggah, mufti pun sanggah dan Majlis Syura sendiri pun letak dibelakang maka nampak gaya masuk angin keluar asap sajalah.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju dgn pak cu.......inilah namanya tertipu dan penuh penipuan.nanti jadinya HARAPKAN PAGAR,PAGAR MAKAN PADI,habis kacau-bilau masyarakat dengan pegangan dan fatwa yang salah dan tidak menghormati ulama,betul tak pak chu..................

      Delete
    2. Kalau tak buat cerita fitnah bukanlah MANJUNG MARI,,begitu juga kalau tak mengsonglap , bukanlah MANJUNG MARI,,,

      Tak buat cerita fitnah,, umpama tak dapat setiub buat Mat Fit - itulah ibarat MANJUNG MARI... kut mana pun mesti kena buat cerita fitnah,,, dah budayanya,, darah daging MANJUNG MARI...,MAMPUIIIIIIIH MANJONG MARI

      (hu hu pinjam kata-kata manjung mali, LU PIKIR LA SENDIRI......................)

      Delete
    3. Kalau tak buat cerita fitnah bukanlah MANJUNG MARI,,begitu juga kalau tak mengsonglap , bukanlah MANJUNG MARI,,,

      Tak buat cerita fitnah,, umpama tak dapat setiub buat Mat Fit - itulah ibarat MANJUNG MARI... kut mana pun mesti kena buat cerita fitnah,,, dah budayanya,, darah daging MANJUNG MARI...,MAMPUIIIIIIIH MANJONG MARI

      (hu hu pinjam kata-kata manjung mali, LU PIKIR LA SENDIRI......................)

      Delete
    4. Kalau tak buat cerita fitnah bukanlah MANJUNG MARI,,begitu juga kalau tak mengsonglap , bukanlah MANJUNG MARI,,,

      Tak buat cerita fitnah,, umpama tak dapat setiub buat Mat Fit - itulah ibarat MANJUNG MARI... kut mana pun mesti kena buat cerita fitnah,,, dah budayanya,, darah daging MANJUNG MARI...,MAMPUIIIIIIIH MANJONG MARI

      (hu hu pinjam kata-kata manjung mali, LU PIKIR LA SENDIRI......................)

      Delete
  7. salam...

    minta link kat blog bro...

    http://laksamanabukitbintang.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. tiga tiga tu aksn bertanding tiket PKR..
    itu info yg aku terima.Harun Din bertanding?aku harap dia kalahlah dgn Fathul Bari..sblm ulamak senior di maki.lbh baik Harun Din kalah.
    dari bulan 10 mcm mcm hal dah Harun Din ni...

    ReplyDelete
  9. Fuckthul bari lwn harun din..agak sepak tong undi ka peti undi??hihi...

    ReplyDelete
  10. Org tua ni dah syirik dah....dok percaya ramalan.... wei org tua....ko baca surah al imran ayat 26....org mcm ko ni la perosak agama bangsa dan negara. Dah tua dan sakit2 tu...jaga ibadah lg baik la dari ko menambah dosa kat blog sampah ko ni

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari