boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, February 28, 2013

Munculnya HERO baru Umno menyelamat maruah DS Najib...

Ho ho... aku rasa nak ucapkan tahniah diatas keberaniannya,,, tetapi masih belum terlaksana,, jadi tangguh dulu tahniah dari aku....



Entah jadi entah tidak,, aku rasa hanya nak cari publisti murah aja ni,, nak menyaingi Noh tokeh kolam udang... last minit hari akhir ada saja alasan .... phuii...

Kalau Presiden tak ada teloq.... anak buah apa yang ada....!!!

14 comments:

  1. Anak buah ada batang berjuntai je....

    ReplyDelete
  2. anak buah xda lanchau...

    ReplyDelete
  3. hehehe x bleh nak ckp

    ReplyDelete
  4. hehehe x bleh nak ckp apa lagi dahh

    ReplyDelete
  5. tengok muka macam tak bole pakai jer..... tak berseri langsung

    ReplyDelete
  6. muzium padi gunung kheyangFebruary 28, 2013 at 9:14 PM

    si bangang ni acah saja....

    ReplyDelete
  7. Kalau tak buat cerita fitnah bukanlah MANJUNG MARI,,begitu juga kalau tak mengsonglap , bukanlah MANJUNG MARI,,,

    Tak buat cerita fitnah,, umpama tak dapat setiub buat Mat Fit - itulah ibarat MANJUNG MARI... kut mana pun mesti kena buat cerita fitnah,,, dah budayanya,, darah daging MANJUNG MARI...,MAMPUIIIIIIIH MANJONG MARI

    (hu hu pinjam kata-kata manjung mali, LU PIKIR LA SENDIRI......................)

    ReplyDelete
    Replies
    1. la! hang ada lagi ka! ingat dah nikah ngan rita rudaini...tak licin lagika jilat pongkoq umnu

      Delete
  8. Kalau tak buat cerita fitnah bukanlah MANJUNG MARI,,begitu juga kalau tak mengsonglap , bukanlah MANJUNG MARI,,,

    Tak buat cerita fitnah,, umpama tak dapat setiub buat Mat Fit - itulah ibarat MANJUNG MARI... kut mana pun mesti kena buat cerita fitnah,,, dah budayanya,, darah daging MANJUNG MARI...,MAMPUIIIIIIIH MANJONG MARI

    (hu hu pinjam kata-kata manjung mali, LU PIKIR LA SENDIRI......................)

    ReplyDelete
  9. Kalau tak buat cerita fitnah bukanlah MANJUNG MARI,,begitu juga kalau tak mengsonglap , bukanlah MANJUNG MARI,,,

    Tak buat cerita fitnah,, umpama tak dapat setiub buat Mat Fit - itulah ibarat MANJUNG MARI... kut mana pun mesti kena buat cerita fitnah,,, dah budayanya,, darah daging MANJUNG MARI...,MAMPUIIIIIIIH MANJONG MARI

    (hu hu pinjam kata-kata manjung mali, LU PIKIR LA SENDIRI......................)

    ReplyDelete
  10. Jika Badak ni nak bewrdebat biarkan. Inikerana suidah menjadi bualan dikalanagan kawan2 UMNO yang badak ni nbukan saja bodoh tapi angkuh. Kita nak lihat dia makan hidup2 oleh bKhalid atau Azmin.

    ReplyDelete
  11. "Debat bukanlah budaya kita". Buat huru hara dan samsengisme budaya diorang

    ReplyDelete
  12. BN-SYAITAN YG DKENALI,BUKAN AKU CKP TAU,MAHATHIR YG CKP,AKU X CAMPUR,BYE BYEEEEE

    ReplyDelete
  13. korang ada terima msg sayangi selangor tak dari mamat tak sedor diri ne

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari