boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, February 10, 2013

Najib kerah staf Uitm Seri Iskandar untuk program dgn orang asli..

Hallo Ds Najib,, apa kena dengan lu ni,, tak habis-habis nak menyusahkan rakyat... mentang-mentanglah mereka dah kena ikat dengan akujanji,, maka senang-senanglah ko nak perhambakan mereka...


Minggu lepas seorang pembaca blog aku, yang juga pensyarah Uitm Seri Iskandar hantar sms kat aku,,, 




Tengahari semalam, aku pi jemputan makan kenduri, jumpa dengan Naqib usrah cawangan aku,,, pensyarah Uitm dia juga,, aku minta pengesahan dengan dia,, betui ka dengan cerita sms yang aku dapat,, 
Jawab dia betui... semua staf dah dapat arahan kena hadhir pada program tu... 
Yang syoknya,, ada satu arahan JPM,,, staf uitm yang mengiringi Rosmah nanti tak boleh cantiknya melebihi Rosmah,,rungut pensyarah tu,, kalau macam tu ambik orang asli yang mai program tulah iringi Rosmah,,, 
Adui dui... orang asli pun aku rasa wajah mereka lebih manis dari Rosmah yang bengis macam ibu rimau tak makan seminggu....,

Petang semalam juga aku terima email dari blogger Yong Suka Kuning,, tanya hal yang ada kaitan dengan uitm Seri Iskandar juga...


3 comments:

  1. Salam manjungmari

    Tunggu posting Yong petang ini.

    ReplyDelete
  2. kesian tak abis abis di pergunakan oleh puak haprak

    ReplyDelete
  3. owh..patot la slame ni aku tgk bile najib brucap je bribu-ribu orang datang.. najib pon dah macam orang asli.

    #turun harga minyak
    #turun berat rosmah

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari