boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, February 12, 2013

Tuuu Dia.... Tuan Syed Ketua Penerangan UMNO Bahagian Pandan macam Raja..

Kalau dah ketua penerangan umno bahagian dan rupa ini, maka tak hairanlah pemimpin umno yang lebih atas lagi,,,, maka yang lebih bawah pun tak payah cerita...



Bukan apa.... penat keletihan menjaga rakyat jelata,,, jadi apa salahnya nak pulihkan semangat aja ni,,, ish,ish,, 

Padanlah banyak yang duk kena tangkap amoi-amoi siam, vietnam, cina keluar dalam tv,,rupanya mangkok ni pelanggannya..

Sumber gambar : klik sini
 


9 comments:

  1. Bhai MM...

    Hahahaha.... lentoq syahdu tue... Aper agaknyer komen dan fatwa Harussani nih.... hahaha... nih mesti hukumnyer harus

    ReplyDelete
    Replies
    1. HARUSsssssani

      -pemuda pandan-

      Delete
  2. gambar ni tak betoi kut mana ada pakai songkok d c mata hitam

    ReplyDelete
  3. Betul-betul pemimpin mangkuk hayun- buat najis maksiat

    ReplyDelete
  4. Are You Ready for BN?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ready nak kasi pukulan maut kpd BN......

      Delete
    2. Cool..we are in the same wavelength

      Delete
  5. tu kat hadyai suka hati le apa dia buat tapi yg bocor gambar ni pun org umno jadi rata rata rata orang umno memang kaki ni cuma tak keluak gambar lagi haq ni klepiaq nak lawan toke depa tibai dulu haaa

    ReplyDelete
  6. Dia tengah khusyuk berzikir turrrr... (ko tengok mata dia yang terpejam tur, tu maknanya tengah khusyu berzikir le turrr)

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari