boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, February 1, 2013

Zahid Hamidi guna JHEV KL untok sabotaj Najib?

Rasanya strategi Mahathir menekan Najib bermacam-macam cara,, terkini Zahid Hamidi yang berangan nak jadi TPM jika Muhyiddin jadi PM buat hal lagi nak memperdajalkan Najib...

Yang menjadi mangsa bekas tentera tak berpencen.


Rasanya baru lagi 11 Jan 2013,, boleh baca balik Klik Sini..

Kemudian JHEV balas isu ni dengan menghantar SMS kat sahabat aku,, 


Juga boleh dibaca di Klik Di Sini 

Selepas itu JHEV hantar lagi SMS,,, ha ha ha,, nak penyedap hati kawan aku bila dah kena bantai.....


Maka menunggulah kawan aku dengan "menghitung hari" sehinggalah ke hari 30 Jan 2013,,, 

Kesian beb,,, pergi cek tekan mesin ATM... naheee..... kena kencing....... Pagi semalam jumpa aku, mencebek bibir sedih bagi tau tak masyuukkk....

Kemudian petang,, dia mai cari aku lagi.... dia tunjuk kat aku SMS terbaharu... wakaka.... ha ha ha...


Hangpa faham ke tak apa yang tertulis dalam SMS tu,, paling cepat pertengahan bulan 2.... boleh caya ka,,, 

Aku nak tanya,,, duit tu memang dah diperuntukkan,, kenapa susah sangat nak salurkan,,, sedangkan Najib dah berbuih mulut umumkan akan dibayar pada 11 Jan 2013.... 

Apa yang sebenarnya berlaku,,, bagi aku JHEV tak akan berani melakukan sesuatu melainkan ada tangan-tangan hantu yang mengarahkan sedemikian... 

Kesian Najib,, segala daya usahanya nak membantu bekas tentera di sabotaj oleh puak-puak umno sendiri...



5 comments:

  1. Jadi.... mangsanya bekas perjurit. Dah puas menjerit hanya dapat janji yang belum pasti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. smue jnji kosong...aku da penat da tel jhev...kredit tel da berpuluh habis,talian asyik sibuk je,aku ingat tel dia dianggkt ganggang letak tepi...bagi no 03-20508138 langsung tak dapat...dari pagi sampai tengah malam....dok ckp talian sibuk...cuba lagi...menteri kena check dia org kerja atau menghilangkan diri...pasang cctv kt dalam pejabat..baru dia orang tau nak buat kerja..

      Delete
    2. betul3....cakap tak serupa bikin...sampai sekarang pon aku tak dapat duit lagi....

      Delete
    3. boleh cuba no yang lain...
      cuba buka dalam senarai no nol tel JHEV....atau Ipoh punya no. 05-2435062
      Rm1000 tu....

      Delete
  2. Hmmm...nak jugak duit tu ya??

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari