boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, February 6, 2013

Alhamdulillah! ... Berita yang amat menarik utuk kita baca...

Bukan aku nak memandai buat cerita, ini aku ambik dari sumber berita orang-orang Umno sendiri.. moga-moga akan menjadi kenyataan.. Ins Sya Allah.,




Satu demi satu kebongkaran Umno BN akan terbongkar oleh mereka-mereka yang mana tak ada sesiapa boeh sangkal lagi... Ambik ko Umno.... bersedialah...

 

8 comments:

  1. Buat revolusi tangkap semua hakim hakim ini dahulu dan gantung sampai mati di dataran merdeka barulah boleh pulih keadilan

    ReplyDelete
  2. Tumbangnya UMNO-BN, rahmat buat DAP!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak Seluang Menongkah Arus Menara StarFebruary 6, 2013 at 2:45 PM

      dalam umno bn tak tumbang pun...dah habis kedai n tanah melayu puak mca n mic elite dok gonggong melalui proxy umno laknatullah...habis tak dak pun la ni ceramah dap dok rujuk Islam juga ...yg aku tau mca kata hudud tu perosak dan memandom kan rakyat...

      Delete
    2. Apa beza DAP dgn MCA? ooo...DAP tu Cina...MCA tu Jawa.

      Delete
  3. Kekalnya BN , rahmat buat MCA/MIC!

    ReplyDelete
  4. hidup umno hidup umno...
    hidup umno ..hidup umno....hidup umno dalam keumngokan.....kah kah kah...kahak tuih

    ReplyDelete
  5. hidup UMNO!, hidup UMNO!, hidup UMNO!, hidup... hidup.... hidup.... untuk dibicarakan, diadili dan dihukum atas pengkhianatan ke atas orang Islam dan Melayu serta rakyat Malaysia selepas PRU ke 13. Pemimpin dan ahli UMNO jangan lari, jangan cuba berdalih, jangan beri alasan. Pembalasan ke atas kamu sudah hampir. Doa orang tertindas, orang dizalimi Allah bayar tunai. tunggu....

    ReplyDelete
  6. umno terjun dengan labu-labunya, biarkan, biarkan.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari