boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, February 20, 2013

Umno Gersang 2 - Siapa calon PRU13 bertaraf ulama Profesional?

Semalam aku dah tulis siapa calon orang muda yang popular untuk kerusi Umno pada Pru13 nanti...

Selain dari Orang muda,, ulama pun menjadi pilihan Umno kali ini,, apakah nak bersaing dengan Pas,,, silakan.... tak ada masaalah,, pengundi baru boleh menilai....


Baru aku terbaca,, patutlah sebelum ini dah pandai buat komen kat Pas,,, errhmmm,,,, cuma mamat ni slow motion,,  tak selaju macam Kazim orang muda,, awai-awai dia dah belasah Pas,, sebaik sahaja Kerajaan PR Perak dirampas..

Siapa mamat yang aku maksudkan tu,, memang popular beb,, sama popular dengan Dj Selamat Pagi Radio Sinar,, sama hebat dengan Mak Banang dengan Mak Neng...

He he aku tak payah tulislah siapa dia,,, malas aku nak cemarkan nama dia dalam blog aku... 

Nak tahu,, baca Klik Kat Sini



No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari